Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1513 ggr
cannaydia
0

2bröder omplaceres

Två viltfärgade bröder i sina bästa år söker nya hem att få komma till.

Den äldsta av dem är snart 2 ½ år gammal och älskar att vara ute o gå speciellt i skogen. hans stora fritidsintresse är att putta ner saker o sen stå o spana på dom när dom ligger på golvet. han är ganska så duktig på att klättra och ta sig till högre höjder. Men han är en "väluppfostrad" kille som sällan bits, nya folk ska såklart testas med ett litet tjuvnyp men sen brukar det vara lungt.

Den andre brodern är 1 ½ år, alltså lillebror. han älskar att busa o leka med allt men speciellt bollar och leka matthaj men man får akta händerna bara. Han är en matglad kille och äter allt han kommer åt som inte är tillagat då det blir oätligt. får han syn på att du sitter i äter frukt så är det lika bra att ge upp och ge honom en liten bit o fortsätta äta när han gått där ifrån :) När det gäller bitandet så är han lite speciell, han har inget mellanting för när han väl biter så tar han i. det är bara i vissa situationer han biter och det är inga problem när man lärt sig läsa han. men han är samtidigt världens mysgris.

Gemensam info

båda två är försäkrade o vaccinerade (men skulle vaccineras nu i september.)

dom är ett par fullt friska killar i sina bästa år, Den äldre av dem har bara pyttelite tandsten

När det gäller mat så halv barfar's de, de har alltid torrfoder framme och får kycklingvingar på morgonen och kyckling mage, lever eller hjärta till kvällsmat och äggula på söndagar. Den yngre av dem skulle älska att bara äta barf och den äldre skulle nog gå med på det efter lite tålamod. Då de tycker att det är dagens höjdpunkt när det serveras kött så är det något vi vill att dom ska fortsätta få.

De omplaceras tillsammans. Finns i dagsläget i Skövde.

För intresse eller mer info maila: murgronansilleruppfodning@hotmail.com

Aviendha
0

Om det är herrarna jag tror att det är så har jag träffat dem och inte råkat ut för något nyp eller problem alls. Helt underbara illrar i mitt tycke som jag mer än gärna hade tagit hem på stört om inte min situation ser ut idag.

Hoppas de får ett underbart hem!

cannaydia
0

*puttar för killarna*

Likeabug
0

Är dom kastrerade? :)

cannaydia
0

#3 De är båda kastrerade.

Likeabug
0

Okej.. Hur pass "trevliga" är dom? Skulle en relativt ny iller älskare klara av dem båda 2?

Är sååå sugen!!

cannaydia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild på den yngre av bröderna

Aviendha
0

Åh, de är ju så vackra!

cannaydia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den äldre brodern

UlrikaD
0

Åh, jag har varit svag för de här killarna lääänge!Kyss

Tråkigt att de ska flytta förstås. Ifall det följer med en större lägenhet som tillbehör så hade de varit mer än välkomna hit!Flört

Sara
0

Så fina de är!

Sara

Blizzard
0

vilka två sötnosar=) är lite sugen + att jag söker viltfärgad hane men det gör ju inget att det är två istället:P

cannaydia
0

*putt för killarna*

cannaydia
0

*puttar*

Pirjo
0

*putt*

Blizzard
0

Jobbigt att dom finns så långt bort från mig:/:/, får se om det kanske kommer någon närmare mig eller mot vägen till norrland. Men är jätte sugen på dessa grabbar

Pirjo
0

*putt*

cannaydia
0

*putt*

cannaydia
0

*bröderna finns ännu kvar*

cannaydia
0

*putt*

UlrikaD
0

Kan de inte komma på träffen på lördag i Skara kanske? De kanske av misstag hamnar i någons transport på vägen hem.Flört

Tycker fortfarande de är helt underbara.

Saga85
0

Åh, de låter ju jättegoa. Och jag som har en stor fin skog utanför huset. Dock så låter det som om jag skulle behöva illersäkra lite bättre isf och sedan vet jag inte vad Maja skulle säga om det kom två skrämmande pojkar.

I slutet av månaden kommer jag få mer pengar, så om de finns kvar då kanske man skulle våga sig på ett besök och kolla läget.

Ska hålla sinnet öppet, plånboken stängd och ta mig en funderare Glad

Aviendha
0

Åh, vore jättekul om de kom, folk borde få träffa dessa underbara herrar :) Tror de skulle charma många ;)

cannaydia
0

*putt*

sandraxea
0

hur fungerar dem med barn?

Norrskenets
0

Riktigt stiliga grabbar, hoppas dom finner ett hem snartGlad

Noomihjertafillan
0

Finns pojkarna kvar?

cannaydia
0

#24 vet ej men ni får gärna åka och hälsa på dem!

#26 Sålänge annonsen inte är låst finns pojkarna kvar!

Noomihjertafillan
0

vart finns dom?

UlrikaD
0

Varför läser man inte annonser ordentligt om man är seriöst intresserad?

Står i första inlägget att de finns i Skövde.

Noomihjertafillan
0

#29. sluta straffa mig, jag har läst hela men såg inte att det stod skövde.. måste du få fnatt då eller?

Noomihjertafillan
0

*putt*

UlrikaD
0

Får inte fnatt, frågade bara.

Du är inte den enda. Det är så många som inte läser och frågar massa saker i trådar som det redan finns info om. Sen blir de irriterade när de inte får svar. Igen.

Nu vet du att de finns i Skövde. Maila Malin ifall du är intresserad av dem, så kan du åka och hälsa på.

JossanH
0

#31 ?

Sajtvärd på Iller.ifokus

UlrikaD
0

#33 Mycket bra fråga.

cannaydia
0

Tråden kan LÅSAS! Tack, annonsen på pojkarna är inte längre aktuell!

Faxlin
0

Vad bra då vet jag. Men då låser jag denna nu.

Mvh Åsa Faxlin sajtvärd

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Inlägget är låst för nya kommentarer