Sjuka dagar!
Har en liten fråga om hur man ska orka aktivera ett väldigt över energisk iller när man inte mår så bra.
Känner mig febrig och hängig och orkar verkligen inte lägga mig ned på golvet och leka med skrutten men han verkar ha tråkigt och går bärsärkargång bakom soffan och i dvd hyllan.
Finns d några tips på hur jag kan aktivera honom utan å själv behöva anstänga mig?
Eller är det bara att stå ut och lida pin?
I think more things before breakfast than people think all day 
vattenbalja med bollar och små saker att hämta från botten. Öppna till en "förbjuden" garderob eller ett rum dit illern inte brukar få gå. Släng ut en stor hög med smutstvätt och göm små godbitar i det så illern får leta lite…
Sajtvärd på Iller.ifokus
Riktigt smart. Det där med vattned ska jag testa :D
Nu har gått å laggt dig men kommer säker hoppa upp och leka snart :)
Smutstvätten brukar vara riktigt uppskattad :P Ställ in hela tvättkorgen vettja. Visst, du kanske får leta ett par strumpor o så efteråt men det är det kanske värt ;) Häng upp en favoritleksak i ett snöre och fäst i ex en garderobsknopp eller dörrhandtag. Lägg in en papperskasse eller kartong och annat. Vad som som inte han ser dagligen, allt kan vara leksaker åt illrar.
Krya på dig :)
Paulina
Ja det är absolut ingen fara. Bara stackarn har något å göra :)
Jätte bra tips :D
Tack så mycket. Ska försöka orka mig ut på en långpromenad i morgon med honom så han aktiveras lite :)