Tack!!!
Vill bara skriva och Tacka Elvis för det fina kortet jag fick på min födelsedag.
Jag ska köpa ram till den i helgen. Blev jätteglad för den.
Tusen tack.
Kram Malin

När fyllde du år? Och ett stort GRATTIS från oss på ön!! Mamma får ge dig en stor kram från oss alla när hon kommer till er ikväll/inatt :)
Det verkar som att du och Beldin fyller ungefär samtidigt :)
Kram /Carola

Jag svarar eftersom Malin inte är inne nu. Hon fyllde år den 30 april. Men då vi haft lite problem med att komma in så kom tacket liite sent. Fast kortet kom liiite i efterskott det med. Tror posten levererat det med genvägen över pajala. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Det var så lite Malin =)
Jag vet att du gillar mig mycket så nu kan du titta på mig varje dag 
Många kramar från Elvis!
Men vad kul att du fick kort på elvis Malin. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Det jäkliga är att vi fortfarande letar ram som passar. Damen blir inte nöjd förns det är helt rätt ram. Ska vara fint omkring grabben och inte får man ta bort det minsta av kortet heller. ;-)
Audiatur et altera pars

Hehe helt rätt tycker jag =) Elvis förtjänar bara det bästa av det bästa *hihi*

#6: Ja, om man får lyssna på min dotter så blir det här ett heltidsjobb med att hitta rätt ram. ;-)
Audiatur et altera pars

hi hi jag vill fort farande tacka för fötat det har jag i benken i skolan masa av mina klass kompisa sa att det var en råtta men jag sa att det var en iller

En råtta
Nu får du skälla på dom Malin =)
ROligt att du tyckte om kortet =)

jag vet men det kom masvis och sa att de6 var en råtta oh jag sa att det var elvis myh malin