Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 542 ggr
Anothername
0

Photoshop

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Satt och lekte lite i photoshop och gjorde en bild på våran lillkille Mr Tony :D

vart rätt nöjd faktiskt!

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé

Sara
0

Tjusigt!

Sara

Anothername
0

Tackar :)

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé

[HannahoHenrik]
0

Super nice!

Loveferrets
0

Så fin , duktig du e !

Faxlin
0

Hur har du lyckats göra något sååå snyggt?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anothername
0

Det är rätt lätt.

Man tar upp en bild man vill rita av i photoshop, öppnar 2 till lager över det och fyller mitten lagret med vitt och sen drar ned synligheten på den så att man kan se igenom till den första bilden. Sen markerar man det tomma lagret och börjar rita av kontuererna av den första bilden :D

Vet inte om ni förstår men men :)

Finns säkert andra sätt att göra men så gör jag ^^

Bogey
0

#6 Avancerat sätt att kalkera med andra ord Skrattande

Anothername
0

Ja ungefär :D

Skit roligt när man inte har något annat å göra :D

illerjens
0

Mycket snyggt gjort.

Faxlin
0

#6: haha, var det lätt?Förvånad

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anothername
0

Tackar :)

Jag vet inte om d va lätt. föll rätt naturligt då jag ritar rätt ofta annars och så har jag ju ritplatta till min dator så det underlättar ju lite :)

mandariiin
0

haha, jag kan bara tänka mej om jag ska försöka mej på det där utan ritplatta, på min touchpad på bärbar dator. det skulle bli långt ifrån samma resultat….

riktigt snygg blev bilden!

Anothername
0

Hehe ja det är precis som att rita med ritplatta. Eller ja inte i början shit den där muspekaren flög lite här å var på skärmen men när man får kläm på det så :D

Tackar än en gång :)