Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 405 ggr
Anothername
2009-12-31 17:51
0

Toa-Lätt strö

Nu har vi köpt Toa-Lätt pellets och tänkte lära honom gå på sånt istället för papper. så det ska bli lättare att få det rent.

Men nu har vi upptäckt att han tar pelletsen i munnen. Vet inte om han äter d eller om han bara "flyttar" på det :S

Har så fort jag ser det tagit bort d från hans mun och sagt nej. Är d farlig om han får i sig pelletsen?

För som sagt är ja inte säker på om han äter d eller inte.

Bäst att höra med er så att han inte blir sjuk för då får vi ta bort det och börja med papper igen.

Är d svårt att lära honom att gå på lådan för nu är han ju van vid pappret lixom. Han är ju inte gammal (bra 6-7 månader) så det borde väll inte vara några problem?

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé

Musiken
2009-12-31 18:29
0

Mina hade lite funderingar nar jag introducerade stro ocksa (var tvugna att smaka och se vad det var jag stoppat i ladan), men de gav snart upp hoppet om att det skulle vara atbart. Ar han van med papper sa skulle jag stoppa papper i en lada forst, och sen lagga lite stro ovanpa sa snart han lart sig gora sina behov i ladan och sen successivt oka stro-mangden :)

Anothername
2009-12-31 18:41
0

Okej. Ja det kan ju va smart. ska testa det :D

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé