Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1004 ggr
cannaydia
0

1årig hona omplaceras

En viltfärgad 1årig illerhona omplaceras i Gbg området.

En busig, aktiv tjej som vill hamna hos någon som har tid för bus och skoj. Hon äter både torrfoder och kött. Är kastrerad, vaccinerad och försäkring överlåtes på nya ägaren.

För mer info maila: murgronansilleruppfodning@hotmail.com eller ring: 073-6764436

cannaydia
0

*putt*

cannaydia
0

Tillägger: Hon omplaceras genom Svenska illervänner. Har stamtavla så mer info kan fås av mig (Murgrönans illeruppfödning, www.murgronan.info.se)

cannaydia
0

*puttar*

cannaydia
0

*putt*

Pirjo
0

*putt*

cannaydia
0

*putt*

cannaydia
0

Honan finns ännu kvar!

cannaydia
0

*putt*

Banankaka320
0

Har du tesat att annosera på blocket eller några andra sidor? :)

UlrikaD
0

Tror inte föreningar omplacerar via annonssajter.

Rätta mig om jag har fel.

Vivalafrance
0

Hejsan! jag & min sambo är väldigt intresserade av att ge din tös ett hem. vi har försökt att nå dig.. men inget svar. Om hon finns kvar så hör gärna av dig. lite om oss själva.. Jag har haft iller sedan tidigare när jag va yngre och vi tycker att illrar är ett husdjur som passar oss då dem är väldigt aktiva. Det vi kan ge den lilla tösen är mkt tid då jag är sjukskriven en längre tid frammåt och dräller hemma samt vid arbete så kommer vi att jobba under olika tider så där kommer alltid att finnas någon där att '' Stå till hennes krav :D '' vi bor i etta på 45kvm så där finns en hel del utrymme för att gömma strumpor och diverse saker ^^

Vi ser gärna att du hör av dig om hon finns kvar. att träffas är inget problem då vi bor i östra göteborg ifall du vill lära känna oss bättre. vi är i åldrarna: Mannen i huset 22 år. Frugan: 20 år.  Vi finns att nå på mobilen. Eller Msn xVivalafrancex@hotmail.com

Banankaka320
0

#10 Ingen aning. Företag gör det allafall.

cannaydia
0

#9 Vi annonserar inte våra omplacerings illrar på annonssajter utan håller oss till hemsidan www.illervanner.se alt. illerforum.

cannaydia
0

Tråden kan låsas, Honan har fått ett nytt hem. Tack!

Faxlin
0

Då låser jag tråden.

Mvh Åsa Faxlin sajtvärd

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Inlägget är låst för nya kommentarer