I DID IT!!!!!
Jag gjorde det, det tog 40 min, men jag gjorde det!! Jag satt och rengjorde efter Athlaz på golvet, precis när jag är klar så sätter han sig brevid mig och lägger en stor pöl. Direkt tog jag honom till låndan och han fick inte gå därifrån förren han hade gjort något och efter 40 (!) gick han! Idid it!!Tihihihihihih 
Mvh Jenny
hehe va kul! hoppas han lär sig nu då =)

ååh vad bra, seegeeer! :D fortsätt kämpa nu, tillrättavisa direkt du ser att han börjar söka bajsställen och sätt honom på lådan, nu är du på rätt väg! :D
Jippi mej (?)! Jag känner mig jättelöjlig nu (jag fick min iller att använda sin toa), men det känns som en sensation.
Som ni säkert har läst så har jag satt ut en annons på Athlaz, men jag har dragit in den igen, jag ångrade mig, jag fick en sån ångest när jag satte ut den samtidigt som jag hade honom i knät. Jag har bestämt mig för att göra ett sista försök. På tisdag ska han kastreras och sen kommer jag att ge honom (och mig själv) ett par månaders chans till att få ordning på sig. Det har varit och det kommer att bli kämpigt men nu J**LAR anamma!!! =)
Mvh Jenny

jamen vadå, det är klart att det är JIPPIIII! jag hade också känt så, du är verkligen inte löjlig! du är ju skitduktig som kämpar vidare ju, och nu har du lyckats med början! :D härligt!

Åh vad glad jag blir. Kämpa på ! Du vet att du har oss alla att fråga om råd och hjälp.
De har ju en trotsålder som man kan bli tokig på. Du är inte ensam om att ha känt dig maklös.
Tack ni är verkligen otroligt gulliga, tack. Men det känns bra! Jag vann över min terrorist MWOHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!! 
Mvh Jenny
jo men nu får du ju iaf. om inte annat en liten gnutta hopp tillbaka :)
=)
Mvh Jenny
Hehe, grattis! Fortsätt kämpa :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
va roligt att höra! Ja nu e det bara att fortsätta att kämpa! E du bara mer envis än honom så fixar det sig!
Skönt att höra att du ger honom en chans nu efter kastrering och det. Har hört många illrar som gör helomvändning efter kastreringen och börjar gå på lådan duktigt o slutar bitas. Lycka till!
tålamod är medicinen :)
YES, äntligen, på han bara!!! Ge inte upp!!!
En av mina valpar är/var lite enveten när det gällde att inte gå in i städskåpet. En gång, för skojs, så räknade hans matte hur många gånger hon var tvungen att lyfta bort honom ifrån skåpet innan han gav upp. Hon räknade till 120 gånger! Tror du han kom ihåg det dan efter??? Nä, skulle inte tro det. Hihihihi
Så summan av det hela är att man/jag måste alltid vara mer envis än vad illern är. Vilket inte alltid är det lättaste.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Kul att höra att ni ger det ett försök till!
KÄMPA, jag lovar det lönar sig,
med Egon höll vi på över ett år o ja kan säga dig att det var mer än en gång vi var på g att ge upp! Men nu e han underbar!
Så kämpa vidare!!!

Jättebra att du ger honom en chans till! Säg bara till om du vill att jag kommer på besök och tränar mot bitandet! Jag e inte rädd för bitande illrar. Mvh Sophia
Hej alla! Jag vill bara säga tack för era peppande ord. Det känns bra att ha er på min sida!
Kram på er alla från Athlaz och Jenny
Mvh Jenny