Var är lillkillen?
Hahaha busunge! visst får man panik när man inte hittar dem? springer själv runt för jämnan å letar efter buffy ;=

haha, ja de kan verkligen få en att springa de små liven ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Var som Tilly igår eftermiddags, hon upptäckte att det stod en sådan där svart plastsäck där jag bla hade kastat reklam och annat skit i. Den tyckte hon var mysig, och kröp ner i den för att sova. Det var bara det att den skulle kastas idag, var tur att jag hörde att hon gick i den eftersom den prasslade lite. Annars hade det blivit med henne som med hennes syster i oktober/november när vi skulle slänga skit. Bertil bar ut säcken på fredag förmiddag, sen körde han till sitt jobb. Jag fortsatte att packa ner i lådor och säckar under tiden han jobbade. På kvällen vid ca 23-23:30 tiden skulle jag lägga mina pälsar, kunde då inte hitta Tiffanie någonstans i hela huset. Var t.o.m nere i källaren och kollade, men ingen iller. Tog då på mig och gick ut och kollade, i trädgården, inne hos grannarna, överallt på vår sida om järnvägen, men ingen Tiffanie. Var hel säker på att hon hade kommit ut, och hade försvunnit. Jag t.o.m tittade i båda tunnorna eftersom vi hade kastat skit hela dagen, men jag såg ingen iller. Förvisso så är där lite skumt vid tunnorna, så jag såg inte alltför bra ner i dom. När så Bertil kom hem, så bad jag honom att titta ordentligt om han kunde hitta henne, så han tittade på i stortsett samma ställe som jag. Men när han kom till tunnorna, så tände han ljuset på bilen, och tippade den stora tunna mot ljuset. Och där, långt ner i tunnan plirade 2 ögon fram. Blev överlycklig att vi hade hittat henne igen. Hur försvann hon då??? Jo, troligen så hade hon kravlat sig i den sista säcken som Bertil gick ut med, han tittade ändå i den, men såg ingen iller, så han kastade hela säcken i tunnan vid middes tid. D.V.S att hon hade suttit i tunna i ca 12 timmar, så hon var både hungrig och törstig när vi hittade henne. Men först så fick hon ett ordentligt bad, för hon stank apa när jag fick henne till näsan, URK!!!!!

#3 Oj vilken historia! Otroligt att ni hittade henne och tur att inte tunnan tömts!

0# Härlig bild. de är så sööta våra små djur!!=) 3# ush villken otäck historia. men ett lyckligt slut som tur var!!
#4# Hade det hänt en dag innan, så hade dom tömt tunnorna, och då hade hon åkt med. Får ståpäls av bara tanken på krossen inne i sopbilen, vet hur dom fungerar då min son körde för Sita tills för ca 6 månader sedan.