Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 201 ggr
sarae
0

Bonus faster!

Yup..i natt blev jag bonus faster! Min låtsas bror och hans fru fick en liten tös ;)

Och nu sitter mina föräldrar och diskuterar vilt huruvida hon har fått en "selvin näsa" Dvs en näsa där det regnar in i ;)

Ronja_Iris
0

vikken unge… nä, jag har sett värre Räcka ut tungan hon var ju jättesöt.

sarae
0

hihi hon är röd hårig och med uppnäsa…inga bra förutsättningar här inte ;) Nej nu skoja jag bara hihihi Men hennes föräldrar ser väldigt bra ut så det kommer nog ;)

elinn
0

Vad roligt Sara, Grattis =)

klarsferrets
0

grattis till att bli bonus faster

Madde
0

Grattis sara. =))) till att ha blivit bonusfaster. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

holtz
0

hihi grattis sara…se till å bli en bra förebild nu då ;) föresten…va bidde de för namn? :P

sarae
0

#6 vi sitter å håller andan i väntan på namn…jag är oerhört namn känslig på små barn så jag vill nog inte veta..inte min mamma heller

Faxlin
0

Grattis. Och nu ska vi inte vara elak mot den lilla här inne. Så det så. Hon kan ju inte försvara sig.
Och bra förebildens delen den får du jobba lite på hörrö :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

kent
0

Det är väl roligt med olika och ovanliga namn. Såg att en iller här inne heter Kerstin t.ex.. Fint som snus sörru.. Skrattande

Hälsn. Kerstin (Kents sambo, inte iller)…

domiino
0

grattis sara, dags att växa upp nu då o visa ongen hur man inte ska leva livet?? =P

sarae
0

hehehe jag är redan moster åt två ungar…den ene e 5 år..å jag har fortfarande inte behövt växa upp ;)

domiino
0

hmm…tänkt om jag hade den inställningen när dess o jess föddes sara =P=P

sarae
0

mm skillnaden e väl att jag inte får träffa min halv systers ungar….hmm undrar varför?

domiino
0

hahaha jaaadu sara, undra varför =P hade syrran inte bott så nära hade hon säkerligen inte låtit mig träffa ungarna heller faktiskt

sarae
0

hehehe min halv syster bor oxå i gbg…det ser inte bra ut för min del Hemlis

domiino
0

ojdå..hehe tror jag skall vara tyst nu då sara =P=P

Madde
0

Nu ska ni vara snälla mot er själva. =)) även om det inte alltid är lätt. =))

Ja kommer aldrig och bli faster eller moster då jag inte har några syskon. Tänk på det ni. =)) hihi.

sarae
0

#16 hehe du behöver inte vara tyst ;) det e du ju aldrig hihihi

#17 du får fixa bonus syskon som jag ;)

Faxlin
0

Kan ju berätta att min son på 14 år i dag fick höra att de skulle till Harry i helgen och hämta släden till skotern. Vilken Harry säger sonen. Men, säger jag, din morbror.
-Va? Har jag en morbror? Men mamma har inte du bara systrar?

Skamsen mamma berättar att nejdå lilla vän du har faktiskt 4 morbröder så det så :-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

hahaha piiinsamt åsa kallas det för!

Faxlin
0

#2: haha, ja visst gör det. Jag kanske inte heller är ett föredömme. hihi

Audiatur et altera pars

Madde
0

hahaha Du är för härlig åsa. =)

eller jo, jag har 2 plastbröder, fast inga jag umgås med så det kommer helt klart inte räknas.