Att bygga bo..
hahahaha så underbara bilder!!! snacka om perfekt iller ektivering!
Du kan få köpa lite billigt till dina puffar ;D
Hälsningar Malin
HAHAHA det värsta är att det nog hade uppskattats här hemma.. puffar med inbyggt luktagott!
Då ska jag spara denna påsen till dig så får du den som julklapp :P Hahahahaha
Hälsningar Malin
Hahaha, vilken sötnos :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Hahaha, perfekt bomaterial ju! :)
Paulina
#11 Men inte så kul att ha i hela lägenheten :P
Hälsningar Malin
#12 Äh, petitesser! :P
Paulina
Du skulle ju ha lämnat håret på hunden och på så vis fått en inbyggd iller på voffsen!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#14 Hrrrmm.. Det uppskattas inte alls… Av hunden.. :P
Hälsningar Malin
Har man långt hår själv kan man ju göra en håruppsättning och boa in illern där. Chihuahuor i väskor är ute - nu är det en iller i håret som gäller!
Ser ju jättegott ut att ligga och gosa ner sig i sån go hundpäls!
_No way! Yes way!
#16 äh, det är bara du som har en så liten iller att den får plats i håret :P
Sajtvärd på Iller.ifokus
Iller i håret hänger jag på! Camaro ställer givetvis upp :P Men utomhus är det Aviendhas plats säger hon!
Paulina

Perfekt bomaterial!!!
Visste väl att jag glömt något när jag valde hundras…hmmm.
En Italiensk Vinthund har ju inget att bidra med…. Undras om en Pudel hade varit varmare välkomnad av illergänget =))
Äsch då, Aviendha är väl också liten och bra som hårprydnad. Iof så har jag personligen lite för kort hår, så jag får väl köra på illerdreads - knyta fast ett par kycklingvingar i håret och låta några illrar hugga sig fast.
_No way! Yes way!
#19 då får ju göra tvärt om! Raka en iller och göra en väst av pälsen till hunden :P
Sajtvärd på Iller.ifokus

#21 Haha =)) Varför har jag inte tänkt på det ;)
Måste genast gå kurs i att karda och spinna all vinterpäls som tappas till våren. Har jag tur, så lyckas jag knåpa ihop en jacka till Bella, lagom till nästa vinter =))
Sydde i alla fall en fodrad regnkappa till henne. Med tröja under, klarar hon några minuters promenad innan hon vill in i värmen igen ;)
#22 hahaha, men vilken krage hon har :P Du kanske skulle börja sy hundkläder??
Sajtvärd på Iller.ifokus

#23 Fniss! Lite överdriven va? Det blev lite Elvis-look på kragen, men viss klär hon i den ;)
Ooooh Nooo! Har sytt en sele, regnkappan och stickat 2 tröjor till henne, men det blir ju inte proffsigt på något vis ;) Min maskin är för kass! Dessvärre är jag tvungen att tillverka allt själv till Bella, för inget i affärerna passar. Hon har för smal hals och bred bringa. Har provat en massa varma overaller, förgäves :( Försöker klura ut hur jag ska konstruera en på egen hand.
Kragen matchar ju helt klart öronen :) och jag håller med- det är skitsvårt att så saker som ska ha en bra passform. Bättre att sy kläderna och sedan skaffa en hund som passar i dom ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jag gillar kragen! Hon klär i den :) Tusan vad kul att sy kläder till hund! Illrarna uppskattar det ju inte, och sen är det så nedrans smått och pilligt..
Paulina

Tanken på att sy är kul. Liksom att välja ut tyg och drömma om det fina resultatet, men sen när man sitter där vid maskinen och svär osande eder….!!! Nåja, ibland blir man ju faktiskt lite stolt över sig själv, när man väl får ihop det ;)
#26 Vill du ha Bellas mått, så du kan roa dig heeela julhelgen? =))
#27 Fresta mig inte :P Det kan resultera i att du har en kartong med hiskerliga dräkter att hämta ut för att jag har freestylat helt eller med en skadeståndsräkning för att grannen tre våningar ner fått en symaskin i sin blomlåda :P
Paulina

Måste varit helt underbart för illern att gosa ner sig i all hundpäls så där.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars