Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 87 ggr
Sara
0

Människosaker med illrar på

Kolla lite på saker till oss människor med illrar på och hittade denna fina ram.

Sara

Sara
0
Sara
0
Sara
0
Soffi
0
-eM-
0

Är det bara jag som tycker att det räcker med bara illrarna och möjligt vis nån bild på dom på väggen? Iof så finns det inag illersaker som passar in i min til. Knappt att illrarna gör det heller : ) Jag ser tydligen inte ut som en illermänniska.

[tiiia]
0

#0 ramen är ju hur söt som helst :) fast nog inget jag skulle ha här hemma kanske. fast man vet ju aldrig :)

sarae
0

nej jag e inte så mycket för iller saker till mig själv så att säga…men när det gäller att köpa grejer till illrarna så behöver jag nog söka hjälp för jag är allvarligt beroende!

-eM-
0

sarae: haha där har vi något gemensamt.. Dom kan aldrig få fö mycket :D

sarae
0

nix…ju mer desstå bättre ;) sen att de endast uppskattar ca 5% av allt man köper e en annan femma ;)

kent
0

dom leker hellre med ett par skitiga strumpor än den nya dyra saken från affären… Skrattande

JossanH
0

#10 ja varför är det så?? … men det är roligt ändå att handla grejer.. mina illrar brukar komma på efter ett par veckor vad det var jag egentligen hade köpt..

Sajtvärd på Iller.ifokus

Tesan
0

Hade jag stött på grejerna i en butik här hemma så hade jag nog haft svårt att hålla fingrana i styr men att beställa det över nätet, njjja!!