(S) Hundbur
Har en hundbur till salu måtten är
76lång 59hög 51bred
Priset är 500:- då den kosta lite när jag köpte den ifrån början.
Vid intresse mejla illernnicko@hotmail.com
putt
puttar upp tråden lite. ;)

vart finsn den?
Undrar det samma. Vart är buren belägen?
Skall skaffa illrar alldeles snart och är i behov av en bur.
=)
Den finns i heby. Men jag kan åka med den till uppsala eller sala ifall intresset av att köpa den skulle bli.
putt

#4 vad ska du med bur till om du ska ha iller?
Om jag köper den tänkte jag vaddera den innifrån med kuddar och fylla med lite tygremsor. Och alltid ha dörren öppen så att illern/illrana kan ha ett gömsälle/en sovplats.
Det låter väll bra eller?

jag föredrar att inte ha bur alls. mina 4 illrar har fått en gammal tvättkorg som krypin. och X antal filtar huller om buller i hörn.
min gamla bur står numera på köksbordet och tar plats. haha.
och jag tycker att OM du nu ska ha bur till iller så finsn det mer lämpliga burar.
okej det är bra tips, tack. 
#8: Att vaddera en bur är nog inte att rekommendera. Tror det är större risk att dem får i sig något olämpligt än vad dem får om den ser ut som den gör.
Jag har en stor bur här hemma och mina illrar älskar den både att vara i den och vara ovanpå den. I alla fall frank han gillar att klättra utanpå den och lägga sig högst upp.
Men jag har alltid min bur öppen, dem har den lite som en fristad.
Men det är absolut inget måste att ha en så stor bur som jag har. Hade det varit idag hade jag aldrig köpt den.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Tack madde, vill ju inte att illern/illrarna skall äta något konstigt. Dock skulle jag kunna ha den som transport bur. (har ju farliga vätskor i bilen som jag inte heller vill att de skall äta)
#12: Om du ser buren högst upp på min bur så har jag den i bilen. Är bara för lat för att fälla ihop den så den står alltid ovanför min stora bur.
Men jag har den så öppen som den är och det fungerar jättebra för mig.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Buren i #0 skulle jag inte se som illersäker, åtminstone skulle mina dra ur den direkt. Så att ha den som en transportbur utan att ha illersäkrat upp den med extra galler skulle jag aldrig våga.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Om det finns människor som bor i västerås hållet som är intresserade av buren så kan jag ta med den imorgon då jag ska till västerås! Det är bara att skicka ett pm om det finns nån som vill ha buren!
en som jag känner kunde lägga ut den på tradera! http://www.tradera.com/Hundbur-auktion_104387626