Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 221 ggr
kent
0

Illermynt ; )

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som är intresserad av att köpa ett mynt med iller på så finns det här.. Glad 

Vi har kommit över ett gäng "illermynt" från Malta och tänkte att det kanske finns fler som vill ha. Flört

Om ni pm:ar mig vid intresse så kollar jag hur många mynt jag har kvar, när ni får ett OK så lägger ni en tia i ett kuvert och skickar det till mig tillsammans med erat namn och adress så kommer det ett illermynt tillbaka.. Fiffigt va??!!

Bifogar en bild, den är inte jättebra men det var inte helt lätt att få till det.. Generad

Min adress är: Kent Ivarsen c/o Lundkvist

Diamantgången 169

135 49 Tyresö

ferretgirl
0

Vad ska du ha för det, är ganska så intresserad av det.

ferretgirl
0

Såg vad du skulle ha, har du fler än ett mynt, skickar isåfall 20:- till dig på fredag

kent
0

Jag reserverar 2 st till dig ; )

skickar dom så fort pengarna kommit fram.. Glad

Faxlin
0

Ohh, de är häftiga.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ferretgirl
0

Jätte bra, har redan skrivit adressen på ett kuvert, så skickar jag det på fredag kanske rent av imorgon om jag kommer upp på posten och får köpt ett frimärke.

ViktorMarina
0

haha, ursäkta, har lite dålig humor såhär på kvällskvisten, men jag läser "illermynt" som "harmynt" alltså gomspalt, fast nåt i illerväg varje gång jag ser tråden :P blir lika paff varje gång jag ser den: Va? Vad är illermynt?!

sarae
0

#6 hahaha dags att gå å lägga sig kanske? hihihi

ViktorMarina
0

#7, haha, kan hända att det är det, ja :D

ferretgirl
0

Kan jag få köpa 5??? Har 3 som vill köpa också, har fått fått pengar av dom, men då 2 åker till Bahamas (dom gottegrisarna) idag, så ville dom att jag skulle ha hand om dom tills som kommer hem igen om 3-4 veckor. Den 3:e åkte till släkt i Köpenhamn igår, och ska vara där i minst 1 vecka av familje skäl. Så jag är tacksam om det går att få köpa 5 av dig.

skrellet
0

undrar hur många "ett gäng" är. kan det vara hela resebagaget? Räcka ut tungan

kent
0

Allt är relativt.. Skrattande

Gick inte riktigt att samla ihop en hel resväska, men en 30-40st. mynt blev det nog i alla fall.. Flört

Smeagol
0

Men är det alltså pengar ifrån malta. Hur kan du vara så säker på att det är en bild på en iller på det?? Varför kostar de 10 kr. Är mynten värda det eller?? Nyfiken som en gaalning.

kent
0

Mynten kommer från Malta och det är en iller på ena sidan.. 10:- är väl egentligen en symbolisk summa bara, det kostar ju 5,50 att skicka ett.. Titta gärna på bilden i översta inlägget, där är det.. Flört

Att det är en iller är jag 100 på, dom har nämligen illrar till jakt på Malta..

Vi var där för tre år sedan (innan vi skaffade iller), och hade lagt alla mynt i en burk.. Nu tänkte vi att det kanske fanns fler som skulle vilja ha ett, man har ju ändå blivit lite av en samlare när det gäller grejer med illrar på. Skrattande

sarae
0

ja visst jagar det med iller på malta…*morr*….och ja, deras mynt har en iller bild…har hört det förr men har inte sett något själv ;)

kent
0

Synd att du bor så långt borta, annars hade du varit väldigt välkommen på en fika och en "illermyntsvisning".. Flört

sarae
0

hihi ja det var ju synd! Kul att träffa buffys släktingar ;) Fast hon fick ju rätt myskt däng sist hihi

kent
0