Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 1168 ggr
klarsferrets
0

Ivar hylla

Att ha en ställe där illrarna får ha sina leksaker mat  klätterställning och framför allt sov ställen har alltid arit ett stort ja för min del.

Vill inte gänra ha en bur med galler för dom ser så tråkiga ut o finns i massor.

Ivar hyllor finns alltid på blocket för billig peng och snygg att ha i vardags rum kök m.m

ger er här en länk till hur jag gjort på denna sida finns det mycket andra bilder då jag böblerar om 1 gång i veckan så det är bara att titta runt så kankse ja kan ge er några ideer till att fixa

http://picasaweb.google.se/klarsferrets/20090728RefurnichAndCleanForTheFranchGuys?feat=directlink

[Thiah]
0

Wow så läckert du har gjort det. Är det plexiglas eller vanligt glas du har?  Och kan du stänga in dem där över en natt om du måste?

JossanH
0

Hahaha- samma humor som sist- vad gör egentligen spindeln med kossan som hänger vid buren?? ;P

Själv är jag ju sådan att jag helst "gömmer" allt till illrarna under mina möbler så jag inte ser det :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

klarsferrets
0
#1 det är vanligt glas som jag använt och ja du kan stänga i gen fast jag har som så att det sitter en valp hagge fast på ena sidan av ivar skåpet sedan har jag satt i hopp 2 st valp hagar det sitter krokar på andra sidan av ivar hyllan på så sätt så har dom även lite golv att gå på och och inte behöver vara instängd i buren.

Jag stänger där endast när jag har främmat då dom här nere inte kan hänga sina jackor m.m utan alltid lägger det på soffan fransmän är lite konstiga hehe och sedan finns det en del som är rädda.

Dels så tyker jag att det ser bättre ut och är lättare at städa då jag gärna damsuger o tvättar golvet varje dag lättare at släng in det bland hyllorona.

#2 HIHIHI jaja ja säger inget så har ja inget sagt hehe.

Ni får ursäkta min text i bland blir den hel svart o bland inte o i bland så kan jag helt plötsligt SKRIKA utan att jag GÖR NÅGOT ALLS och det ser bra ut här i från men när jag sedan läger ut det så blir det så ber om ursäkt för detta

klarsferrets
0

Här har jag nu tagit ett kort när jag stängt så kan du se hur jag menar lite svårt att förklara i text.

http://picasaweb.google.se/klarsferrets/20091219IvarAndTheFerrets001?feat=directlink

Josan ta en titt på andra kortet nu så  nu är kossan och spindelen nu mer flyttat från vandra hihi

[Thiah]
0

Tycker det verkar som en riktigt smart lösning. Snyggt blir det ju med.

klarsferrets
0

Ja själv tycker jag att det är snyggare med ivar än med vanlig bur.

>Själv tycker ja att det ser så tråkigt ut med galler bur och nästan alla har det. tycker om att ha något som inte är så vanligt.

Det finns ju eändliga variationer som man kan göra just med ivar och det behöver ej bli så dyrt häller.

Man behöver ju inte ha glas man kan ju ha plexi oxå eller bara ett plexi eller glas och på andra sidan kn man ha en trä skiva på så sätt kan illern få ett lite mörkare hörn om man vill.

Som sagt med ivar så finns det en hel del lösningar som man kan göra,

[Thiah]
0

Precis och jo det är ju mycket snyggare sådär än med gallerbur det måste jag hålla med om.

Bogey
0

Bra smak för whisky din lille päls har. Bowmore är inte dumt Glad

klarsferrets
0

hehe givet vis är det Gustave han dricker faktiskt whisky får han skulle han drika jämt hehe.

Ska  säga det till han när han vaknar att han har bra smak när det gäller whisky