Kallt
Har precis höjt temperaturen till illrarna och får kolla innan jag lägger mig vi har nämligen 25,2 minus ute här nu.
hur kallt har ni?
Sweet! :)
Vet inte, runt -10 kanske? Friskt och härligt! Hoppas bara att det inte är -25 på lördag när jag ska åka. Skulle man få stopp på bilen i den kylan är det inte kul vill jag lova :S
Paulina

#1 ska du åka hemöver då till sveg eller?
Vi har -2. Vilket låter väldigt varmt i jämförelse med hos er.
Sara
#2 Jupp, firar jul och nyår hemmavid :)
Paulina

#3 men herregud människa passa på och gå omkring i linne och kjol =P
#4 okej ja tyvärr har vi fullt hus och min bil e pajj annars hade man ju kunna tage en bilresa och träffas =)
Just nu -11.2 och fallande, få se hur kallt det blir i natt.
#0 Brrr -25. En vecka med det och sen kommer nästan allt varmare än -15 att kännas behagligt.
-6 här o tycker de e svinkallt men tror jag ska va tyst he he
usch, jag tycker också det är kallt… Blåser som f*n på slätten! Såg knappt vägen för all snö. Men det jag hatar mest är när det blir såhär kallt inne! burr! pegasus har iaf placerat sig väl och sover i en mössa i korgen med våra vinterprylar så som mössor, halsdukar o vantar :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

#6 hehe vi brukar ha runt 32- på nyår =)
#8 ja han e inte dum han, man kanske ska pröva själv =P
Kollade precis tempen och nu är den 25,7 så den faller mer
Ja, den här jäkla snålblåsten här nere driver mig till vansinne 
Paulina

#10 jadu Aviendha du får en härliga resa hem idag vi har nu 28- och det lär vara värre i sveg då det är närmare fjällen. Jag fick köra svärmor på jobbet imorse i 29- för hon har ingen motorvärmare på jobbet och vågar inte låta bilen stå utan i denna kyla direkt

Idag tittar tom solen fram och det är rätt behagligt.. igår var det näst intill snöstorm och bitande kallt även om termometern sade annorlunda. -6, vitt och härligt ;)
På jobbet:
-11.9 grader 4:a våningar upp, lätt dis över höjderna runt stan och en blek vintersol som lyser från en klarblå himmel.
Vacker vinterdag med ca 1dm snö så det är nästan synd att sitta inne, och solen kommer att ha hunnit gå ner innan det är dags att åka hem. :-(
här är det -10, men komma åka till gällivare den 26 och där är det mycket kallare
-22 här just nu, men illrarna är igång ändå: vinterillrar 
#15 Finns inget dåligt väder, bara dåliga.. eh.. gångar! :P
Paulina
#16 Haha! :)
#15 Mer stål i dom än i min katt som inte ens klarar gräva en grop att skita i nu när det är kallt :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Här är det -14. Inte varmt, brr.

-15 i morse
Nu börjar det bli riktigt kallt här med, -18.7 och fallande. Gruvar mig lite inför kvällens illerpromenad.

ja idag har vi haft 30minus men nu är det näre på 28 och vi skulle få mildare imorgon.
Här hoppar det mellan -2 och -6 typ :) Påtok för kallt tycker jag :P
Hälsningar Malin
-29 hemma. River bra i lungorna :)
Paulina
Vi hade -19 grader i går klockan 9när jag kom till förskolan jag jobbar på. Då frågar en mamma om vi har någon gräns för hur kallt det är när vi går ut… Hon menade att hennes 2 åring gärna är ute en timme i -19… Vi menade att 2 åringen nog får stanna inne….

vi har -13 i dag