Vane-djur

Söt:D

Vilken härlig tjock rumpa han har :D
Hahaha "jag ska ligga där oavsett om min säng försvinner", så himla söt hehehe

Men han är ju inte mer än iller. ENVIS!!! det SKA vara en säng här, så nu SKA jag sova här oxå även om det inte är direkt bekvämt =P

hehe såg samma sak här hemma idag fast med roxxy och en toa låda..suck.. jag hade tagit bort lådan för o göra rent och roxxy sätter sig mitt framför ögonen på mig och säger snällt: mamma det SKA stå en låda här så du kan INTE skälla på mig för jag gör juh igentligen inte fel…
vill du byta iller? ;);)

Han verkar iallafall nöjd och belåten nu när puffen är tillbaka.
En Lurvas mot en Roxxy…njaeee vill nog behålla min stora klump förstås. Fast i och för sig blir det väldigt mycket större pölar när han sätter sig utanför än när Roxxy gör det så…

haha är du säker på det ;) ibland börjar jag fundera på om hon inte håller sig hela natten för att kunna göra en så pass stor pöl att jag intek an undvika att trampa iden på väg till köket på morgonen.. jag säger fortfarande att hon beter sig som en 14 årig, bortskämd snorunge men hon vägrar juh lyssna på mig..hehe
HAHAHA men söt lurven då!

Hur är det med Ville?? Jag vill se bilder på honom också ! :P
Sajtvärd på Iller.ifokus
Knaslurv! Men.. mina har problem när jag tvättar med, tvättkorgen är ju borta då!! Inte för att det går att ligga i de 4 hängmattorna, 2 filtarna, 3 puffar och det tält som alltid står framme inte…
Paulina

There is no puff…
JOHO! *duns*
_No way! Yes way!