Gucci och Simon!

ha ha ha, så härligt o se, jag är säker på att han kom till världens bästa familj.

#4 Tack så jättemycket :) Det värmer riktigt mycket när du säger så! Vi trivs jättebra med honom! :)
Skönt att höra och det verkar som att Gucci och Simon har funnit varandra nu, helt underbart.
Vad roligt att se att han fått ett bra hem! Och att lilla Gucci fått en lekkompis (och Simon med för den delen såklart).
Paulina
#7, Tack, det känns faktiskt jättebra, dom har börjat leka lite med varandra oxå nu och det är jättekul.

#7 Ja o Gucci har blivit mer framåt o lekfull nu! Jag tror att hon saknade en illervän :) Och det går jättebra! :) Bättre hade de inte kunnat bli!
#8, Så sant o de verkade som att Simon oxå saknade en illerkompis, leker ju t.o.m. med lillkisen haha.

# 10 Haha ja tillomed lillkisen leker me honom! :) helt otroligt, han som va rädd för allt o alla förut!
Ja detta blev perfekt för alla parter, helt underbart.
Kul att det går bra nu där uppe, och att Gucci leker mer nu. Var som jag sa till Eva en tids fråga innan dom skulle börja leka samman. Man måste ju lära känna varann först innan man låter någon pågspoling på 7 månader kommer och bestämmer var skåpet ska stå hahaha.
#13, Du har så rätt och tänker man själv efter så stämmer det ju så väl med människor oxå. Tack för sist, du fick min oro att dämpas ha ha.
Vad skönt att allt har ordnat upp sig där! Skönt att de funkar så bra ihop :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#15, Tack Jossan.

Grattis till er nya familjemedlem=)
skönt att det klickade mellan dem så fort, lite jobbigt annars att behöva se dem slåss om rangen.
#17, Ja detta gick över förväntan o e väldigt förvånade över att det gick/går så bra, man läser inlägg här om illrar som ej funkar ihop o vilket jobb dom har så detta e nästan för bra för att vara sant he he.