Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 413 ggr
sarae
0

Shopping tur!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har varit på en liten shopping tur med Domiino idag, så jag måste såklart visa vad jag köpt till mina bortslämda små kryp ;)

sarae
0

Världens fulaste fluga jag bara var tvungen att köpa. den går att dra upp så den åker över golvet…kalas kul tycker vi här hemma, men de har lite svårt att fatta hur man dödar den

sarae
0
sarae
0

Å så världens mysigast illrosa fluff filt som matchar min rosa vägg hahaha ;)

Faxlin
0

haha, ja det mesta var ju rosa i alla fall. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

hannis
0

Vilka fina grejer!

Madde
0

Jättefina grejer du har köpt idag sara. =))

Jag har oxå varit på shoppingtur, fast det blev lite nya kläder till mig och så en bikini. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

UlrikaD
0

Har du varit på Lagerhaus?

sarae
0

jamen visst har jag varit det rikki ;) hihihi

Tack! blev lite små kär i leksakerna…så nu håller jag på med att få odjuren att bli lite småkära dem med…men icke..det enda som gillas för tillfället är ubermysiga filten…fast den funderar jag på att sno själv hehehe

Faxlin
0

#6: Ja med tanke på vad snön värkt ner här så kändes en bikini väldigt frestande ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0

haha visst käns det? Men jag insåga faktikst idag att det nog e dags att skaffa bikini….har varit ute hela dagen i tröja och en tunn vindjacka! en jacka jag annars skulle kunna ha på somaren. å har inte frusit ett dyft! Blir knäckt på detta väder!!! tur att det e så fruktansvärt kallt i min lägenhet annars kulle jag få ett spel! e det vinter så ska det åxå vara inter ju!

klarsferrets
0

hihi hörde av domiino att ni hadde handlat mycket även hon. O att HON körde rätt hem oxå det var värkligen fantastist det är nog första gången hon kör rätt hihi

domiino
0

hehe japp jag körde ner, körde fel men kom bakvägen och sedan när jag körde hem var jag först påväg till stockholm men sedan kom jag hem igen=P kul som attans hadde jag i alla fall, det får vi göra om sara, fast nästa gång kanske jag kan stanna liiite längre =P (vill se fler kort) hahaha pussa stich älsklingen ifrån mig! (prövade vetekudden som jag köpte o den fungerade svin bra! somnade fort som attans) hihihi

[jenkass]
0

måste bara lägga in en bild på toxi, köpte en liten pipleksak till henne idag å hon hoppa ju på den med en gång :D haha

sarae
0

#12 ja det får vi verkligen göra om..fast nästa gång får du nog stanna en hel helg hihihi…yup…fler monster kort skall vi väl kunna gräva fram! hihihih

#13 söt unge! är pipleksaker klar favorit hos henne eller?

[jenkass]
0

#14 detta är den första hon fick så den e ju favorit nu (hon är i full gång med att mörda den i denna stund) hehe… innan har det varit en liten boll me plinga i, fast hennes prasseltunnel kommer nog alltid vara nummer 1 ! Räcka ut tungan