Amaranth Blizzard
Måste få visa upp lite nyare bilder jag fått på en utav mina valpar. Amaranth som flyttade till Ungern i början av hösten.
Han har verkligen utvecklats den liller skiten, och blivit en stor kille, med tydliga drag av både mor och far :)
Så jag e en stolt mormor!
åh godis till mig?
vad tittar du på?
#9 hahahaha, han ser ut som en siameskattunge på den bilden :P
Otroligt vacker förövrigt :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#10 hihi visst gör han… det där uttrycket är så sjukt kul, avanti och cherry kan ibland få till exakt samma min :P
Känns som att man sett Avanti sådan ja :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
och lite minutfärska bilder… bara för att visa upp den fina minen igen :P
hahaha, den lite ljusare illern på bilden ser lite dryg ut måste jag säga! är det pastellen du vill sälja?? ;P
Sajtvärd på Iller.ifokus
#14 sälja!! du får honom :P
eftersom jag blir bildspammad på msn… så måste jag ju såklart ge ighen här :)
Jäklar vilken snygging! Men lite kusligt att han bor så nära tigrarna bara…
Sajtvärd på Iller.ifokus
#16 visst är det… men som tur är har han vapen att försvara sig med!!
Vet han verkligen hur en såndär fungerar? Vet han att plasten inte är den farliga änden av en sax?
Sajtvärd på Iller.ifokus
#18 tror bara han ska byta grepp för att sedan attackera den farlige tigern :P Glöm nu inte att han faktiskt inte bor hos mig.. alltså är det fullt möjligt att grabben utvecklade IQ efter han lämnat hemmets extremt olugna vrå :P
Shit vad han växt till sig bra! Ljuvlig och jo, jag ser massor med drag från "släkt och vänner" ;P
Paulina
Åh villken snygging!!!!
Hälsningar Malin

Verkligen underbar teckning 
Vilken vacker pojke!

oj, vad mörk och fin han är! 
Stolta mormonr tackar å hans vägar :)

Jag tycker absolut att "mormonr" ska vara stolt 
vilken sötnos=) tänk om man kunde ta sådär bra bilder på polarens iller haha hon vill ju aldrig vara stilla
Ökar på pestfaktorn lite med lite nya amaranth bilder jag fick igår :)
Såå vacker, måste säga att han är något "snyggare" än min Razz haha, är det fel av mig att säga så…..
#33 Nejdå :) Razz kommer ju fortfarande vara din älskling, även om han råkar ha en aningen snyggare broder ;)
Men jag håller med, han är vacker!
Paulina
#33 haha du får säga vad du vill :) Men Razz är ljuvlig han med, och stor som en nallebjörn! Amaranth har inte riktigt samma storlek ;)
Hehe ja klart Razz också är fin, min nalle! han är mer söt än vacker. Jag är svaga för mörka illrar o Amaranth är ju mörk o läcker så därför jag sa så :D
#36 jag vill ha en ny tråd med Razzbilder så man ser hur enorm han är!!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jaaaaa jag vill oxå ha razzbilder :P

Mormor ska definitivt vara stolt över en sån vacker liten pojk! :) Och hon ska också vara stolt över sig själv, av att kunna ta så bra kort på en ILLER! hahaha! :) Stjärna till dig sarae för dina bilder! :)
#39 Tusen tack :) Fast de här bilderna kan jag tyvärr inte ta åt mig äran för… det är hans ägare i Ungern som fotat och skickat bilderna 
Åhh så underbart vacker han är. *smälter*
Men guuud så söt!
Visst är han väldigt mörk?
#42 Tackar :) tja, han är mörktviltfärgad, så jag hoppas att han är mörk ;)

#40 jaha, men jag har sett dina andra bilder :) så du få credit för de iaf ;)
#44 hihi tusen tack :)
# 43
Okej, för min Lilly var väldigt mörk när jag hämtade henne men hon blev väldigt ljus runt ansiktet sen och även underhåret =P Men jag tycker Amarath var en mörk skönhet =)
#46 ja, förhoppningsvis får valparna behålla sin färg, just nu så är det ju vinterpälsen han och syskonen har, så gissningsvi blir de mörkare till sommaren men behåller förhoppningsvis masken. :) Sen är det ju så att alla illrar i linjen är mörktviltfärgade, vilket spelar in i att de behåller färgen.

Finner inga ord sarae, så stilig får man helt enkelt inte vara;) *dregglar*