Han såg så söt ut.

Sötunge! Alltså melwin ser verkligen så larvigt snäll ut!

Han är larvigt snäll :D Om man bortser från första natten jag hade honom och han bet lite i foten så det blev en rispa, så har jag ALDRIG blivit biten så jag har börjat blöda, inte ens så det har gjort ont.
golf.ifokus.se
ska vi byta iller med varann?

Nej tack :D
golf.ifokus.se
taskmört… :P

Oh yeah :P Kanske om du får din iller att sitta i vågskålen och slicka på vetegroddsolja hela tiden, så gullig bild ju :D
golf.ifokus.se
ja men det gör stitch jämt..han e typ för fet för att röra sig ;)

ååååh, kidnappningsfaktor!!
så söt.. vill ha vill ha vill ha. han är lik en isbjörn :) <3 vill också ha en så tjock sötnos ;O

Lägg in bilden på Stitch då :D Så kan jag överväga saken ;) Men i utbyte får du en iller som sover…och sover…och sover :D
#9 Tack :D
golf.ifokus.se
tja…inte så stor skillnad från stitch då som oxå sover sover å sover ;)

ooh, så fina illrar :) vill också ha en mörk skönhet…

#11 Man kan ju inte annat än att bli kär i den bilden :D
golf.ifokus.se
hihi ja men det var då, när han fortfarande fick plats i vågskålen!

Hur gammal var han på den bilden, och vad vägde han och så? =) Tyckte han såg rätt liten ut :D
golf.ifokus.se
det var i våras, så då var han nästan 3 år och vägde ca 1,300 gram. Nu ligger han på 1700 g och är drygt 3,5 år

Vilken tunnis :D
golf.ifokus.se
yup…men då är allt bara fett..inga muskler på honom inte så han e rätt stor ändå ;)

Oh my, #11 sicken söt bild!
söting..du får se till att pallra dig till nån träff så att man kan kidnappa honom ju!

alla träffar är så långt bort :D
golf.ifokus.se

*putt för alla som vill titta lite…* (som om någon har kunnat undgå när jag terrar med bilder hela tiden ;) :P
golf.ifokus.se
#20 jajamensan, de sitter kvar än så länge. men de ryker nog i februari :)

#34 hua vad det måste lukta :S Jag känner ingeting av Melwin nu :D Han luktar katt :D
golf.ifokus.se
#35 haha jo det luktar rätt mkt här hemma just nu. hehe tur att man har en liten förkylning just nu så man slipper den värsta stanken själv ;)

varför ryker de inte förrän i februari då?
golf.ifokus.se
de kanske ryker redan i slutet av januari iofs, men februari är troligast :) det beror ju på när vetten har tid att knippsa dem :P

#1: Vilken bild, jag bara smälte.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#38 Ojoj, jag ringde en dag och så hade jag en tid 3 dagar senare :P
#39 Tack =) Han är så söt så =)
golf.ifokus.se
#40 jag ringde idag, så bollarna ryker visst på nästa onsdag. de hade inte tid förrens dess 

Hihi, du kommer märka skillnaden rätt snabbt, gu' vad gott det luktar nu =)
golf.ifokus.se
#42 haha jo jag drömmer om det redan nu. skurade golvet med tallsåpa nyss men det luktar redan brunstig illerhane.

Haha, när jag har skurat golvet ska Melwin alltid kissa på det igen…bara för det är nystädat :D Annars är han rumsren, förutom första kisset efter städning :P
golf.ifokus.se
haha jo Dior är faktiskt oxå rumsren, missar max 2ggr i v, och det är om det är dåligt med sand. med revirmarkeringen är ju lite annorlunda, ngra droppar här och ngra droppar där lixom

När Melwin var sådan så kissade han utanför typ hela tiden, och på kanten, och om han kissade i lådan så sparade han lite att kissa med utanför också =/
golf.ifokus.se
Min plutt ligger nog också runt 1300-1400 i sommarpäls :)