Poppa
Jag undrar en sak… Hur ofta "poppar" era illrar?? 
när dom leker
hmm buffy å stitch poppar väldigt sällan. men rickie poppar 23 timmar om dygnet

Ganska ofta här när dom leker som stållar!
Men det går i perioder, lekfullheten alltså o där kommer ju "poppandet" med

när han kommit över något syrligt, såsom clementin eller apelsin. annars i stort sett aldrig.
#2 är rickie vaken så mkt!?
han kanske poppar i sömnen….

valpar tenderar att poppa oftare än äldre illrar, men det är väldigt individuellt
mina fyra poppar vaje dag, när de leker med varadra eller om vi leker med dem, elelr så får de sina ryck och går runt och poppar själva
våran iller poppar flera ggn per dag. :) oftast när vi leker med honom. Men ibland så poppar han för att han tycker att det är så himla skojj att få vara i vardagsrummet :)

aiia poppar ofta faktiskt, flera gånger om dagen :) love it!
#4 yup det gör han.. jag lovar ;) han sover i 5 minuters perioder

hur ofta poppar nicko?

Mina poppar aldring! Eller ja, Burton kan klämma ur sig något någon gång. Men annars bara gapar dom åt varandra när dom leker, kommer väldigt sällan några ljud.

När han leker, när han får gå in i rum han inte brukar få vara på, när han ska bajsa… :P
golf.ifokus.se

2# det..går.. i.. släkten
men det finns faktiskt de få minuter om dagen han sover(!!)

Det går otroligt mycket i vågor här hemma med poppandet. Så det är svårt att säga hur mycket, ibland massor och ibland ingenting.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#9: Ja Du… Vi hämtade honom torsdagen den 4 jan, dan efter poppade han hela dagen men sen dess har jag nog inte hört nå mer poppande… =/
Det är lite olika från iller till iller.
Vi har 4 illrar.
Benjamin har jag bara hört poppa en gång och då blev jag riktigt förvånad. =)
Xander och criss poppar när de är busiga, och xac (okastrerad) är våran ungtupp, han är totalt förälskad i bianca. (sofie och mannes) han och bianca (kastrerad) sprang runt på nyår och poppade som idioter. Chrille kunde inte sova då de lät så mycket. Vaknade oxå av deras poppande. Lät verkligen sött. =) hihi
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

När de busar oftast. När någon lyckas smyga på Snuffe och skrämma honom då låter han som en uppretad popcorn-kastrull. Länge! Sen går han och småmuttrar och poppar för sig själv en lång stund efteråt.
#15 Hahahaha ja gud va dom två håller på :)
Annars här hemma poppar Betty mest hela tiden och Bianca inte så långt efter. Göris prukar kunna poppa en hel del och Tara vässer blandat med poppandet. Kola tror jag poppar och ibland poppar Örjan.