Iller iFokus

Iller

Etiketterfodergodis
Läst 1224 ggr
MartinaHn
0

illerfoder i Stockholm?

Hejhej,

Vart säljs det bra illerfoder i Stockholm??? Någon som vet?

/Martina

Pirjo
0

Totally Ferret finns i alla fall på Hagsätra Zoo i Hagsätra och på Arfa Zoo i Upplands Väsby

MartinaHn
0

?

kawaiii
0

du skulle säkert kunna fråga närmaste djuraffär om de kan beställa det illerfoder du vill ha. Det ungerade här hemma iallafall :)

MartinaHn
0

hmm mjo….  bor i uppsala och där verkar de inte ha ngt nära centrum. ska in till Sthlm imorrn så tänkte om det fanns ngn djuraffär eller ngn med lager i sthlm, så kunde jag passa på.

Annars får det funka med kattmat :)

Loveferrets
0

En iller ska inte äta kattmat !

MartinaHn
0

kattungemat menade jag.

HannaM
0

Fast å andra sidan, bättre att ge dom rc kitten än att ge dom det illerfoder många djurbutiker försöker sälja. Men som sagt, Hagsätra zoo har illermat inne på lager.

JossanH
0

Finns flera kattfoder som är betydligt bättre än vissa illerfoder. Bra illerfoder är totally ferret och vitalin. Bra kattfoder är tex orijen.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Bogey
0

Som komplement till #8 så ANF Ferret, Hill's kitten och som #7 skrev så även RC kitten funkar.

MartinaHn
0

jo, bättre med bra kattungemat än, dåligt illerfoder.

Faxlin
0

#4: Annars kan vi säkert fixa något längre fram. Jag kommer åka rätt ofta till Uppsala några månder då jag ska vara på sjukhuset där. Så då kan du ha möjlighet att köpa Vitalin genom Hungry Ferrets, då genom att betala och göra aööt klart och skriva att du vill hämta i Gävle. Så kan jag tala med Elin i Gävle och hämta din mat där och ta det med mig till Uppsala åt dig.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

#11: Vilken service. =) Inte alla som får foder hemkört. =) Sånt gillar vi åsa. =) Människor som ställer upp för andra utan att kräva något tillbaka.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

MartinaHn
0

haha kan man göra så :D

När ska du åka dit o hit??

Vore ju supersnällt.

#12 Madde - visst har du foder i Örebro också?? Ska ju hem till Karlskoga till jul, man kanske kan hämta upp lite foder då??

Madde
0

#13: Yes jag har foder i Örebro. =) Kommer att vara hemma under julen så det ska inte vara några problem heller att titta förbi.

Jag bor lätt till oxå så det ska inte vara några problem att hitta heller. =)

mandariiin
0

Hur är det med pris på foder? Jag har matat med Orijen sen… ja…. hm….. ett bra tag tillbax.

Betalar då 469kr/7kg. Är "riktigt" iller foder billigare/dyrare?

Funderar nämligen på att testa något nytt. Och påsen här hemma början ändå ta slut snart.

sarae
0

#15 vitalin kostar 465 kr för 10 kg

mandariiin
0

#16 aha, då blir det ju billigare!

Men varför har Vitalin lagret stängt i Sthlm?

Sarah
0

Orijen finns i 20 kg för drygt 800 :-

mandariiin
0

#18 tack för info!

Faxlin
0

#13: Klart man kan göra så :-) Man ska hjälpa varandra om man kan.
Jag ska åka till Uppsala första dagen den 18 december. Sedan kommer det bli ett hopp till den 11 januari, men efter det kommer jag åka lera gånger i veckan.

Nu åker jag rätt ofta in till Gävle, så om du bara fixar med foder företaget så kommer jag överrens med Elin. Vore bra om det var före helgen faktiskt, eftersom jag ska ända hem till Elin på lördag då vi har iller träff där.

Audiatur et altera pars

MartinaHn
0

#14 Madde - Det låter bra. Bor du nära centralen? Jag hör av mig när jag är på g hemåt. Vad kostar en stor säck?

#20 Vem ska jag vända mig till som leverantör isf?? vet du? :) Jag har väldigt ont om cash innan jul, så de får äta RC Kattungemat ett tag tills påsen e slut. Det blidde den i all hast.

Annars så lär jag ju behöva köpa foder i vår igen. Vill gärna köra på illerfoder. Bra att veta du ska in till Uppsala endel sen. Är du ifrån Gävle?

Denna kommentar har tagits bort.
Madde
0

#21: Jag kan ta mig till tågstationen om det skulle vara så. Jag har ca 5 min med bil. Om man ska tänka på trafiklysen och sånt.

En kartong med 10kg kostar 465kr och det är 5 st påsar i kartongen. Vilket jag tycker är perfekt. Då behöver man inte ha så mycket foder uppe åt gången. =)

Du beställer på www.hungryferrets.se och om du vill kan du lägga till mig på msn om jag inte redan har dig. madde148@hotmail.com

Ceciliaolucifer
0

Citrus! Det var jag som hade lagret här förut, men inte längre :)

mandariiin
0

#24 aha. varför du inte villa ha längre det? Tungan ute

MartinaHn
0

#23 Jag lade till dig på msn - Martina. För det låter jättebra. Efter jul i mellan dagarna finns det möjlighet att hämta? Jag lägger en beställning först på hungryferrets och talar med dig sen?

Hör av mig :)

Faxlin
0

#21: Det är hungry ferrets du talar med då det gäller om jag ska ta med till dig också, men då väljer du att det ska hämtas på lagret i Gävle så får vi fixa det därifrån.

Audiatur et altera pars

MartinaHn
0

#27 Då hör jag av mig när det behövs :) tack sålänge!

Denna kommentar har tagits bort.
Faxlin
0

#28: Gör det du :-)

Audiatur et altera pars