Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 274 ggr
Faxlin
0

Shit Happens

Kopierar meddelande från Staffan i ifokus-gänget.

För en stund råkade vi ut för en olyckshändelse.

På grund av en allvarlig bugg raderades under en kort stund (cirka 20 minuter) den personliga presentationen när man tittade på den personliga sidan.

Jag kan försäkra er om att det inte var ett fel som vi hade möjlighet att förutse och därmed skulle ha kunnat undvika.

Felet drabbade alltså enbart de som under den här korta tiden hade besök på sin personliga sida. Fotoalbumet, Dagboken och Gästboken påverkades inte.

Vi ber tusen gånger om ursäkt.

// Staffan

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Kan lägga till att fler fel dykt upp som jag märkt.
Det är att antal besök på sidan är 0.
Min dagbok har försvunnit.

Så kolla gärna upp hur det ser ut på era sidor och berätta om ni hittar något fel som vi inte hittat på.
Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

Lotta_A
0

Min presentaion och min Dagbok är borta..

Faxlin
0

Ja vi värkar vara några stycken som drabbas. Ska bli roligt att se vad grabbarna säger om det sedan.

Audiatur et altera pars

Pinscher2
0

Min dagbok verkar vara borta…

sarae
0

yup dagboken har rymt för mig me

hannis
0

dagbok, presentation, antal besök och Avatar är borta.. :(

sarae
0

yup…men killarna jobbar nog på det för fullt ;)

sarae
0

Nu bör dagböckerna i alla fall vara tillbaka

Theres
0

Varför :(

golf.ifokus.se

Theres
0

Hela min sida är bara ett stort ERROR :P

golf.ifokus.se

sarae
0

De håller på och lägger upp en ny version av ifouks, som ni kan se har vi fått en del nya funktioner bla. "mina inlägg", "första olästa" knappen, och senaste inläggen är tillbaka på ens personliga sida. men detta har oraskat lite strul vad gäller buggfixar och sådant…och det var det som orskade detta problem. Men nu funkar i alla fall min egna sida + min dagbok…testa att gå in på iFokus igen thessan

Theres
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag upptäckte en ny funktion igår, men den kanske hade varit där länge, men på medlemmar kan man söka medlemmar genom att skriva in namnet :D

Biforgar en vacker bild på min sida…:S

golf.ifokus.se

sarae
0

Yup det är en ny funktion! Kanon tycker jag!

smurfb
0

Jag gissar att nån glömde en Where-sats i ett SQLkommando, klassiker Räcka ut tungan

Madde
0

Grabbarna är snabba i och fixa sakerna. Hoppas att allt fungerar för er som det ska.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.