Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 550 ggr
torchi
0

OT: Glad Halloween!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ha en bra allhelgona allihopa med era kära illermonster! Skrattande

ferretgirl
0

Det samma torchi. Själv ska vi vara hemma i år, brukar annars vara i Klippan, men så blir det inte i år.Skrattande

Norrskenets
0

Tack detsamma!Skrattande

Saffi har förvandlats till vampyr som jag också ska förvandlas till ikväll. Blir hörntänder och lincer. Ska försöka få en bild på mig ikväll som jag kan visa sen;)

Saga85
0

Right back at ya!

Det bestämdes precis att vi ska fira halloween genom att göra en skräckfilm. Blir till att koka massa fejkblod Skrattande

torchi
0

#2: Hjääälp! Världens sötaste vampyr! Förvånad

Norrskenets
0

#4 haha men hon ville ju föreställa en ruskigt farlig vampyr… inte söt ;p hehe

Här kommer bilden jag lovade på mig. Såhär såg jag ut på halloween festen. Skulle egentligen haft hörntänder men dom gick inte att få fast =p

Aviendha
0

#5 Åh, vilka passande linser! Lite creepy ;)

Norrskenets
0

#6 hehe ja jag skrämde en tjej på krogen den kvällen. Hon stog och speglade sig bredvid mig och då ser jag i ögonvrån att hon ryggar ifrån när hon ser min blick i spegeln haha!

Man fastnar i ögonen ett tag när man väl tittar på bilden*läskigt*

Ibland får jag bara kännslan att ta på mig dom när jag är på dåligt humör men har inte vågat än så länge=p

Loveferrets
0

#5, haha, var har du köpt dom linserna ?

Norrskenets
0

#8 Köpte dom på Hobbex, dom annonserade i affären innan halloween helgen=) Dom håller 1år om man använder dom ofta annars lite längre så jag kan ha dem nästa halloween ocksåTungan ute

Man kände sig farlig i dem kan ja lovaFlört