bilder
har suttit å lekt lite med loggor i photoshop så nu måste jag ju såklart terra med lite bilder ;)

Så puttenuttigt :D
golf.ifokus.se

Jag har länge funderat på det här med Ricke… vad är han för en filur och när kom han in i bilden? :P
golf.ifokus.se
Han är en omplacering som hamnade hos mig akut…han hade en rad hälso problem samt var helt ohanterad när han kom till mig efter att ha bott i bur på heltid, så han har fått vara här på bootcamp.

Kommer han stanna hos dig då?
golf.ifokus.se
ingen aning…vi får se…men han är än så länge inte omplacerings bar så att säga.hostar fortfarande till och från. Är lugn på iller träffar å sånt men annars e han skogstokig å en rackare på att bitas.
Jättefina bilder sara. =) och loggan har du helt klart lyckats med. =) Är så Du. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Sara: Hur fick du till textsnittet på bokstäverna. Man kan ju skriva text i PS men dom olika stilarna som finns där är ju så tråkiga…

Åh glömde ju… vilka fina bilder och en väligt fin logga =)
tack så mycket! Jo typsnitten finns på www.dafont.com
mass kul där! bara att ladda hem!

Aha tack Sara =)

ååh, rickie är så fiin! :D
måste bara lägga upp en sista bild… ;) har suttit å printat ut bilderna i nummer 17 och 3 i a4 format så det blir en vit ram runt det svarta…nubehöver jag bara fixa ramar…å ge mig på att försöka spika upp dem i mina betongväggar ;)

Ohh, vad snyggt Sara. Men allvarligt, en tungvarning hade kunnat vara på sin plats i #3.
Snygg logga du fixat till där. Ni blir bara bättre och bättre på photoshop, snart får ni komma hit och hålla kurs för mig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
haha sorry Åsa glömde varna..blir det bättre om jag säger att jag förstorat å printat ut den? hihihi ja, blir mer å mer nöjd med loggan faktikst