Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 588 ggr
Hanna_iller
0

Iller i Östergötland?

Hej!

Jag undrar om det finns någon iller till salu i närheten av Östergötland. Allra helst ett omplaceringsdjur men valpar är också av intresse. Hör gärna av er om ni vet något.

MVH Hanna

sarae
0

Ofta får man tyvärr åka en bit för att få tag på en iller…själv har jag åkt från gbg både till gävle å skåne. E extremt kass på svensk geografi, så i vilken stad bor du? lite lättare att veta då ;)

smurfb
0

Östgötland är väl typ linköping och norrköping.

Madde
0

ja är inte heller bra på det där med geografi. =) hehe. Hoppas du finner det du söker

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

klarsferrets
0

jap det är det börjar någon stans vid Boxholm har jag för mig och slutar i norrköping tror jag

Hanna_iller
0

Östegötland ligger vid Linköping och Norrköping. Jag bor på gränsen till Nyköping  (södermaland) närmare bestämt i Kolmården. Jag har erfarenhet av de allra flesta djur och håller nu på att utbilda mig till djursjukvårdare. På skolan har vi två illrar som jag fastnat mycket för. Jag har läst mycket om illrar och är införstådd med dessa busiga men charmiga djur. Jag är redo att ta hand om min blivande iller/illrar så länge de lever. Jag kan erbjuda ett hem med mycket aktivitet, kärlek och bus.

Jag vill helst börja med en och vart efter skaffa en till. Men finns det två illrar som trivs bra med varandra så kan jag givetvis erbjuda hem till båda. Om ni hör någon som ska omplacera eller sälja sin/sina illrar så hör gärna av er.

/ HannaGlad

JossanH
0

men du, det är illerträff i nyköpng den 3.e februari kanske du kunde komma dit?? Då blir det massor illerfolk och defenitivt massor med illrar!! Där kan du säkert få kontakter och lära känna folk som kan hjälpa dig med att hitta en iller! Gå in på "kommande träffar" där hittar du en tråd som heter "Träff i nyköping den 3 februari" så kan du anmäla dig där! Hoppas vi ses där!  Flört

Sajtvärd på Iller.ifokus

[tiiia]
0

#5 linköping ligger i östergötland, inte vid :)

LeeLoo
0

#5 Smex bor där i närheten delvis när hon inte är på Gotland hon ska nog ha en valpkull i år.

Hanna_iller
0

#8 tack för tipset! Glad

sofie
0

#9 Smex kommer på träffen som är hemma hos oss den 3 Feb. Kanske ett bra tillfälle att träffa henne och andra uppfödare :)