Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 326 ggr
Pinscher2
0

Konstigt djur!?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick en kommentar om denna bild på Nicko som jag tog idag.

En skrev: Är det där ett sånt där konstigt djur?

Jag svarade: Det är inget konstigt djur, det är en iller!!

Själv tyckte jag att han såg kanonsöt ut på den bilden…

elinn
0

Hmm… jag kan verkligen inte se det konstiga i den där bilden, men så är jag ju oxå van med iller. Har han/hon som skrivit komentaren aldrig sett en iller tidigare så kanske Nicko ser konstig ut för honom/henne. Eller så tyckte han/hon att Nicko hade vingar hehe Ser nästan ut som att det som är bakom sitter fast på honom *hihi* =)

Jag tycker iaf att han är otroligt söt och bilden är perfekt =)

Flisa
0

aaaw :)

Faxlin
0

Naw, bilden var ju jättesöt. Även om han kanske ser lite ut som om han har horn.  Men inte så ser han konstig ut precis. Men underbart söt är han ju :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

nicko
0

det är en fin bild på nicko och vad jag saknar han.

sarae
0

han var ju jätte söt på den bilden, inget konstigt alls…knepiga människor

Pinscher2
0

Ja han såg ut som värsta fotomodellen där!! Det som ser ut att ge honom vingar är ett älghorn…

nicko: Jag FÖRSTÅR att ni saknar honom, han är sååå speciell så det finns inte! Men ni vet att ni mer än gärna får komma och hälsa på honom!!!

Madde
0

Jättefin bild du har tagit Pinscher2. =)

Du har verkligen fått till bilden med både bra fokus och fina färger. Sen är det ju toppen att du har en söt modell oxå. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Pinscher2
0

TACK TACK Madde!!!! Skrattande 

Ja men tro mig när jag säger att det inte var lätt att få den bilden!!! Jösses va jag fick kämpa! Blev många skitkort innan han ställde sig så där fint! Många suddiga bilder och många bilder där han plötsligt fick en miljon loppor på sig, kunde man tro ;o)

LeeLoo
0

Åh, den första bilden på Nicko var ju hur fin som helst.

Madde
0

#8: Så lite så. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

UlrikaG
0

#0, han är så otroligt lik min Hero :)

jättefin bild :)

Pinscher2
0

illeripilleri: JA det var han verkligen, läskigt lik!! Nä jag lär visa min Per den där bilden på Hero, se om han ser nån skillnad, hihi!

UlrikaG
0

haha, gör det :)

anledningen till att jag undrade om Nicko är en mix, beror på att Hero är det, 50% vild, och du ser ju likheterna :)

Pinscher2
0

Nu har jag visat honom bilden utan att säga nåt, jag frågade sen om han såg vem det var. Svaret blev: Nickopicko! hihi!

Så nog var de lika allt!!

Ahaaaa, då förstår jag!!

UlrikaG
0

haha :)