Hage och Klösmöbel sökes!
Undrar om det är någon på iFokus som säljer iller Hage och klösmöbel med våning o hängmatta? Isåfall är jag intresserad!! Eller vet nånstans där man kan köpa.
Netto hade tidigare klöstäd med hängamatta för 220 kr.
Hälsningar Malin
Hagar är svårt att få tag på, vet inte av någon butik som har dem längre, det lönar sig inte att importera dem, men de är super! Det finns ju andra varianter som jag sett folk haft, och för vissa fungerar de, men jag vet inte vart man får tag på dem. Tror Satmaran här inne har en sådan variant, kanske kan du höra med henne?
Vet att många dock håller hårt i sina valphagar, men vi får hålla tumarna för att det ska dyka upp en åt dig :)
Paulina
#2 Aa för det skulle vara bra att ha en.
#2 Aa för det skulle vara bra att ha en.

Drömde häromnatten att jag byggt en hage av takplast!
Vad tror ni om den modellen ;o)
Jag pratade med Ahms i oktober och dom har planer att ta in hagar, när rätt tillfälle ges.
Jag vill också har ett antal hagar faktiskt :)
#7 Toppen! :)
Paulina
jag med vill ha hagar! mina 2 är ganska förstörda av regn och rusk och skulle behöva ett par nya då dom är så bra att ha om man åker bort och måste spärra av :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Tips! Varför skapar inte ni som vill ha hagar en lista och skickar till Ahms då? så dom vet att det är lönt att ta in och hur många? ;)
Hälsningar Malin
finns en butik i england som har valphagarna. vet dock inte vad det kan kosta att skicka till sverige, men till danmark kostade hage + frakt 450 dkk. annars finns det ebay, men som vanligt när man beställer från usa, så åker man på tullen….
#10 Det är inte lönsamt för ahms att ta in dom just nu av olika anledningar. Men det kommer.
#11 Vad för butik i england?
Kolla med www.fretka.pl dom brukar ha plus att frakten inte är så dyr även om man beställer mycket.
Har hon inga inne så kan hon säkert meddela när hon kommer att få in.