Okastrerade hanar sökes!
Hej alla som läser här. Har någon av er okastrerad hane som kommit i brunst redan, men inte blivit kastrerad ännu?
Min hona (Blaise) funderar nog på att komma i brunst och skulle behöva en partner.
Maila gärna mig om ni inte vill skriva om hanen på forumet. papu_pata@hotmail.com
Mer om mig och uppfödningen kan ni läsa på min hemsida www.illrar.se
Det är några som har tagit kontakt med mig och erbjudit sin hane, men jag har inte hittat den rätta ännu. Så har du en hane som är okastrerad och som du vill låna ut, så maila/ring mig papu_pata@hotmail.com 070-6796625
Det spelar ingen roll var hanen finns i Sverige.
Det verkar som att Blaise är i löp nu, i så fall skulle parningen äga rum ca. om en månad. (tänkte bara berätta så ni vet att ni inte behöver hålla er hane okastrerad så länge :-))
Som sagt så finns det mer info på www.illrar.se som är min hemsida. Dock är den inte uppdaterat på länge, men jag tror det mesta där stämmer :-)
Jag lyfter på det här lite igen :-) Så att hanägarna inte missar den :-)

Vill bara tacka Dig för att Du berättade det där förut! Uppskattade det verkligen, fast det kanske inte verka så!! Känns bra att veta om det! //Suzzie & Nicko
Pinscher2: Bra att du tog det på rätt sätt :-) Jag tycker att alla borde få så mycket information om sina illrar (avelas det på dom eller inte) så att man vet vad som kan hända och vilka risker finns.
Ännu så länge är inte hanen helt bestämd, jag har dock fått några bra förslag.
Så har du en okastrerad hane, så tveka inte att ta kontakt via mail, så får vi se sedan om den är det som jag letar efter!
hur går det för dig?