Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 171 ggr
Nettan
0

Bortskänkes??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag somnade lite sent igår/natt, jag höll nämligen på att städa. Jag får alltid städlust på natten (ja jag är knäpp). Jag gick och la mig 5:30.
Just när jag håller på att somna så hör jag ett brak som får mig att flyga upp ur sängen. Rusar ut i vardagsrummet och försöker inspektera läget snabbt.
Vid första överblicken så märkte jag inget konstigt.
Vid andra svepningen så såg jag yoghurtdropsförpackningen ligga i en "johannah-bädd". Då började hjärnan fungera och fick ihop att dessa borde stå på fönsterbrädan.
Kollar på fönsterbrädan och ser en ny silverfärgad prydnadsfigur som jag aldrig haft där. Ungefär precis på samma plats som min endaste levande blomma, min orkidé, borde stå.
Samma blomma som nu ligger på golvet. Den där prydnadsfiguren ligger blickstilla och rör inte ett morrhår.
Jag ropar på maken som kommer farande. Han inspekterar också blomkrukan på golvet och reflekterar också över den nya prydnadsfiguren i fönstret. Den som fortfarande inte har rört sig en millimeter.
Tur för honom att jag inte orkade sätta på datorn och skriva en "bortskänkes-annons". Inatt var jag bra sugen på det, men nu tycker jag att han är lika charmig som alltid.

Linda
0

Hi hi en sådann sötnos:)

Madde
0

hahahaha. Gud vad de kan vara oskyldiga, Vadå, jag har inte gjort något.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

klarsferrets
0

Det var ju tur att du inte hadde datorn på i natt då för han menar jag hihi annars hadde du nog sänkt bort han i all uppståndelse som det blev . kan tänka mig att han såg helt oskyldig ut

pyronella
0

extremt söt iller.

men gör alla illrar så? "fryser" när man kmmer in i rummet efter utfört ill(er)dåd och låtsas att de inte syns? min gör det, tills han komer på att jag ser honom, då springer han och gömmer sig.

LeeLoo
0

hihi nettan! Vilken nattsuddare du är!? Himla söt iller har du oxå!

#4 ne,jag kan säga att här rasslar det bara till när Milly har gjort ett hyss.. så alla "fryser inte". Hon springer & gömmer sig för att hon vet att hon får skäll ;P

Tesan
0

Enormt söt iller ni har!

Dom e för roliga när dom gjort något bus!

Som här hemma när dom bajjart utanför så kan dom gå dit när dom vet att man upptäckt det o visa " men herre jisses vem e det som har bajjat här" o ser naturligtvis på mamma med jätte oskyldiga ögon!Oskyldig

Faxlin
0

haha, Nettan jag hade kunnat hämta honom. Du hade bara behövt ringt .-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

UlrikaG
0

hehe :)

lillkillen behövde ju uppenbarligen bara lite uppmärksamhet :)

sarae
0

haha underbart! synd att du inte satte ut anonsen *skicka hit honom för gudsskull!*

Nettan
0

Jag visste det !! Nu skulle alla gamar komma fram..*ASGARVAR*

Åsa och Sara.. men vart sjutton är Emoflickan? Jag trodde hon skulle stå först på tur.

sarae
0

hihi yup…gam med iller begär! ;) men han e ju så gudomligt söt! kan inte du sätta mig högts upp på listan om du får för dig att hysta ut honom? Du kan ju få en av mina ;) hehehe

Nettan
0

hmm, ska tänka på saken Sarae, jag måste först bestämma mig för vilken av dina jag vill ha då.  haha

sarae
0

hihi ja fundera på du! ;) hojta till när du bestämt dig ;)

elinn
0

Hehe ja dom är verkligen expert på att spela oskyldiga våra små =)

DU får väl dra av lite från hans matkonto Nettan så du kan köpa dig en ny blomma *hihi* =)

Nettan
0

"Ja du Turbo, nu har du varit stygg, det blir vatten och bröd tills blomman är betald" hmmm.. jag får en känsla av att vissa här skulle utnyttja den situationen och direkt anse sig ha ett skäl till att hämta honom. (Läs: Sarae, Åsa och Emoflickan)

Det trodde jag inte om dig Elin.. att du vari maskopi med dessa bovar.. oj oj oj. Jag får nog se upp  Flört

sarae
0

moahaha det e bra elin! yup passa dig nu nettan!

emoflickan
0

Nettan, jag trodde inte jag behövde skriva ngt, det är väl självklart att Turbo får komma hem till mig! ;)

elinn
0

Jag… maskopi… hmm… nej då *hihi*

Men visst är han välkommen hit om du känner att du inte orkar med honom längre hehe =)

Faxlin
0

#15: men så du tror om mig. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Flisa
0

kidnappningsfaktor Skrattande