Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 632 ggr
TottsiGirl
0

Vitalin till Skåne

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!
Jag driver Hunrgy Ferrets och har flera gånger fått förfrågan om Vitalin till Skåne.

På lördag ska jag åka ner till Malmö med en foderleverans och har då möjlighet att ta med mig mer foder om det finns någon som är intresserad av leverans i skåne eller längst E6an mot en liten fraktkostnad.

Om ni har frågor eller är intresserade skicka ett mail till mig på info@hungryferrets.se

MVH
Maria
Hungry Ferrets

www.hungryferrets.se

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

ferretgirl
0

Där är en djuraffär i Åstorp som skulle ta in Vitalinet, har själv inte varit där ute än då jag för tillfället inte har någon bil. Och med min dåliga höft och rygg har jag svårt för att gå längre sträckor, men så fort jag får min son att köra mig dit, så ska jag inhandla minst 10 kg åt gången. Har 6 illrar och dom äter en hel del, minst 3½ - 4 kg/månad.

sarae
0

#1 de blev nog inte något permanent att de tog in vitalin, då det blev så mycket dyrare. så jag vet inte ens om de har kvar. Men nu har du ju chansen att i princip få fodret hemkört av maria :)

UlrikaD
0

Vilken lyx, Vitalin-expressen!Skrattande

När ska hungryferret utöka med chillakäk, hamsterkäk, hö och spån tro?Flört

TottsiGirl
0

*puttar åt alla skåningar*

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

sarae
0

putt för hungriga skåne illrar :)

Madde
0

Det är ju många skåningar som har efterfrågat just illerfoder och att sen få det så gott som hemkört är ju superbra. Men ingen verkar intresserad.

Mycket skumt måste jag säga.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

sotlynx
0

JAG VILL! Men jag ska på marsvinsutställning på lördag och har ingen aning om hur lång tid det tar alls. Det kanske går att lösa?!

sotlynx
0

Har mailat…