En tjej kvar
Då är det endast Hot Puls kvar av valparna. En mysig och social viltfärgad tjej, som är född 26/5 2009. På bilden är det Hot Puls som ligger ovanpå sin bror Strikelight.
Mamma är Vebjörg (viltfärgad, u.Pyret / e.Tjelvar).
Pappa är Malebo (viltfärgad), samma hane som jag använde 2008.
Pris: 3000:-SE
Bankens insättningsavi är köparens kvitto. Sker betalning kontant skrivs kvitto.
För köpare från andra länder gäller: Växlingskursen vid inbetalningsdagen/återbetalningsdagen + bankavgifter i båda länderna. Bankavgifter för båda länderna betalas av den som gör inbetalningen.
Valp skall fullbetalas enl. överenskommelse. Sker ej betalning, lämnas valpen ej över och inbetalt belopp återbetalas ej.
Köpekontrakt skrivs vid ägarbytet.
Kan en bokad valp pga skada eller dödsfall ej levereras och ersättningsvalp ej finnes, återbetalas hela den summa köparen har inbetalt.
Är du intresserad av Hot Puls, ta kontakt med mig via mail: ammi.gottfridsson@gmail.com
och glöm EJ att berätta om dig själv!
//Ammi
[Länk till första tråden om valparna](Illervalpar kvar)
Photo & filmclip: http://s567.photobucket.com/albums/ss117/GottfridssonAmmi/
PS/Det känns lite tråkigt att behöva lägga ut denna annons på Hot Puls, då det finns en familj som visat intresse för henne, men inte hörts av sig igen som dom sagt och inte heller besvarar mail, där jag frågat om dom fortfarande är intresserade./DS
Puttar upp.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
puttar igen
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
Tack ska ni ha, för att ni puttar tråden :-) Kram //Ammi
Ja, då har årets sista tjej, Hot Puls, också fått ett hem :-) och kommer att flytta i mitten av november.
Nästa år, 2010, kommer Vebjörg och min nya hane Genuine Ferrets Delsin att paras, om allt går som planerat.
Ha det bra,
Ammi