Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 142 ggr
Abstinens
0

Nån som känner för..?

att låna tre idioter typ en timma så jag kan få städa ifred? Just nu är det rediga monster vi har här hemma =)

[tiiia]
0

hehe, kan du inte stänga in dem i ett annat rum så länge, och när du är klar i de andra rummen så stänger du in dem i ett annat? :)

Abstinens
0

Jo, det skulle ju kunna gå, om det inte vore för att herr. brunstig här hemma försöker döda alla illerkompisar, så att vi måste ha de i skilda rum. Längtar tills den 30e då hans bollar ryker.

illernettan
0

……ja du. det är så när man är åpen…..Flört och ska så många illrar i samma ålder och samma sort men du får trösta dig med att det snart ska ryka bollar……hihihi. Det går fortare än man tror.Flört Var det inte någon som ville ha fler sist hon var här?? Jag tror att det är tur att Sebbe stoppar eller vad tror du??

Hoppas allt är bra annars. Har ni diskuterat något om Drammen? Hänger ni på???

Nettis

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Tesan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hi, hi, våran Roland här tycker det e skit kul när jag städar, när damsugan e framme leker han med munstycket!

Egon e tvärtom, han gömmer sig under spisen!

Faxlin
0

haha, visst är det underbart att få lite städhjälp :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

TottsiGirl
0

Konstigt nog har jag aldirg fått uppleva den sortens städhjälp… (ted kanske brås på matte och avskyr städandet lika mycke som mig) För ted e nämligen rädd för dammsugaren och moppen.. Dammsugaren låter inte så konstigt hu så hemskt och vattnet när man skurar blir man först blöt av tassarna av och sen bubblar den där hinken sådär hemskt så hurr hurr.. :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."