Dagissnuten!
Tänkte på det när jag såg dagissnuten igår natt på jobbet!
Där har Arnold en iller som husdjur, och den var rätt lik robins woodoo :)
Eller så har jag synfel.. men jag tyckte det iaf!

haha, den illern är bara för söt. ;-)
Någon av er som sett Gustaf2. Den illern är riktigt härlig. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jo, har sett den.. men minns ingen iller.. Fast då jag såg den kanske jag inte tänkte nämnvärt på det iofs..

#2; men den är ju med jättemycket. hur har du kunnat missa det.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Cool den måste jag se!

Har ni tänkt på vad illrarna i Amerikanska filmer låter roligt!
Något konstigt läte som jag aldrig hört från en iller i alla fall..
Det finns ju en iller i senaste harry potter filmen också ;) en albino iller. :)
Och i Och så kom Polly (det är så den heter eller minns ja fel) iaf med ben stiller och jennifer aniston. den illern har oxå underliga läten för sig …
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Jo då det är en iller i den filmen. Det fick mig och minnas mina iller som jag hade när jag var liten. Då när filmen kom ut.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Jag har ett svagt minne av att det var pga "Dagissnuten" som jag började bli intresserad av illrar.

Gustav 2 år bara sååå bra. Och illern i filmen är bara föör hälig. Har även sett att det var med en iller i nya bond filmen om de är nån som sett den. Dock slåss den mot en orm. inte så kul kanske men fräänt att de var en iller med ialf.
#10 juste ja, det hade jag glömt bort. Såg den på bio och blev jätte chockad när jag fick se en iller fightas med en orm 
Finns två illrar i filmen Beastmaster också =)
Amor vincit omnia

och i ca två sekunder i "sagan om ringen", när hoberna kommer in på "den stegrande ponnyn" sitter det en iller på husses axel och blir bjuden på fisk.
man får ta vara på alla "ferret-moments", även om de är korta… ;)