Iller iFokus

Iller

Etiketterillern-i-mediaillern-i-litteratur
Läst 510 ggr
NosFeratu
0

Dagissnuten!

Tänkte på det när jag såg dagissnuten igår natt på jobbet!

Där har Arnold en iller som husdjur, och den var rätt lik robins woodoo :)

Eller så har jag synfel.. men jag tyckte det iaf!

Faxlin
0

haha, den illern är bara för söt. ;-)

Någon av er som sett Gustaf2. Den illern är riktigt härlig. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

NosFeratu
0

Jo, har sett den.. men minns ingen iller.. Fast då jag såg den kanske jag inte tänkte nämnvärt på det iofs..

Faxlin
0

#2; men den är ju med jättemycket. hur har du kunnat missa det.Skrattande

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Robinsnel
0

Cool den måste jag se!

ang3lica
0

Har ni tänkt på vad illrarna i Amerikanska filmer låter roligt! Glad Något konstigt läte som jag aldrig hört från en iller i alla fall..

[tiiia]
0

Det finns ju en iller i senaste harry potter filmen också ;) en albino iller. :)

TottsiGirl
0

Och i Och så kom Polly (det är så den heter eller minns ja fel) iaf med ben stiller och jennifer aniston.  den illern har oxå underliga läten för sig …

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Madde
0

Jo då det är en iller i den filmen. Det fick mig och minnas mina iller som jag hade när jag var liten. Då när filmen kom ut.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Evelina.L
0

Jag har ett svagt minne av att det var pga "Dagissnuten" som jag började bli intresserad av illrar.

Smeagol
0

Gustav 2 år bara sååå bra. Och illern i filmen är bara föör hälig. Har även sett att det var med en iller i nya bond filmen om de är nån som sett den. Dock slåss den mot en orm. inte så kul kanske men fräänt att de var en iller med ialf.

[tiiia]
0

#10 juste ja, det hade jag glömt bort. Såg den på bio och blev jätte chockad när jag fick se en iller fightas med en orm Förvånad

Veronica
0

Finns två illrar i filmen Beastmaster också =)

Amor vincit omnia

pyronella
0

och i ca två sekunder i "sagan om ringen", när hoberna kommer in på "den stegrande ponnyn" sitter det en iller på husses axel och blir bjuden på fisk.

man får ta vara på alla "ferret-moments", även om de är korta… ;)