Omplacering finnes
Hanvalp på 7 månader. Okastrerad, ochippad, ovaccinerad, oförsäkrad.
Har umgåtts med 3 år gammalt barn och det har fungerat bra. Snäll och trevlig, biter i öron när man sover. 
Killen kommer hem till mig (Alingsås) ikväll antagligen.
Omplaceras genom Skaraborgsillern.
Sara
Skicka mig ett pm om ni är intresserade.
Sara
Av någon jättekonstig anledning så blev jag jättesugen på denna iller… Skumt. Men ingen mer här på länge…
Sajtvärd på Iller.ifokus
Det är säkert öronbetten som lockar dig. 
Sara
#3 Men det kanske det är! Dexter bet ju i öron.. Inte mina då, men många andras öron.. :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Lilla (?) Sigge har kommit och har hittills varit jättesnäll. Han är mörkt viltfärgad och kommer från Härryda.
Luktar lite starkt men inte så han kommit i brunst än.
Han är så där härligt lång så han vickar på rumpen när han går.
Sara
Hahahaha, typiskt att han ska va en härrydailler också! Och den vill jag ha… ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
du får plåta lite och lägga upp bilder så kanske jag ändrar mig ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Hoppas han finner ett varaktigt hem.
Just nu försöker Sigge få Bus att leka.
Han springer genom röret och biter som en huggorm mot Bus, för att sedan komma ut ur röret och busstuddsa järnet. Fjantbus bara tittar på honom.
Bus är himlans snäll så de har fått träffas. Har gått jättebra men lite diskussion har det varit men Sigge har inte ens puffig svans.
Sara

ooh.. det skulle alvis gilla:)
Nu är alla mina tre illrar i köket med Sigge. Han är helt sprallig och försöker få dem att leka med honom.
De är dock lite avvaktande, fast jag tror Amy börjar tina lite, de springer tillsammans i röret.
Sara
Vad är han för färg?? så sugen
Han är viltfärgad.
Sara
Stort intresse finns här, men undrar om jag ska Pm:a dig då vi bor lååångt borta… (och inte har möjlighet före den 20 dec pga utlandsresa)
Sigge har antagligen fått nytt hem. Inget är hundra ännu men det finns två stycken hugade intresserade så han har antagligen hittat hem.
Sara