Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1513 ggr
Loveferrets
0

Jag är knäckt !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, för en tid sedan hade jag en annons om att Simon skulle omplaceras, jag fick beskedet om att söka hjälp och har så gjort men nu är jag totalt knäckt, jag orkar inte ta hand om mig själv och ännu minrde med honom så jag undrar om det finns någon som kan ta hand om honom åt mig ?

Vi bor i skåne och vill att den som tar Simon ska komma hit och lära känna honom först. Jag vill inte att han ska genomlida flera timmars resa till det hem han ska till. Han är 7 mån gammal, vaccinerad, kastrerad och försäkrad.

Jag har en hel del krav på den som han ska bo hos och accepteras inte detta så blir det inget.

Ni ska ha mycket tid och aktivera honom varje dag, kärlek ska han ha i överflöd. Du ska ha illervana sen tidigare och veta vad du ger dig in i.

Han gillar att gå promenader och att ligga i ens famn o mysa, han gillar att pussas, han ska springa fritt i hela lägenheten, se till att illersäkra så är det inga problem.

Jag begär 700 kr för honom då det finns enormt mycket leksaker o har nyligen köpt 4 kilo vitalin.

Troligtvis lär jag få skit för detta men då får jag ta det, tyvärr är det den bittra sanningen o det skär som knivar igenom mig att behöva göra detta men jag orkar inte längre nu.

Är det nått mer ni undrar över Simon eller vill ringa så skicka pm så ordnar vi det.

Mvh Eva o Simon, ps… på bilden är han 6.5 månad för har inget nytaget kort på honom.

LinaN
0

Tycker du gör rätt. När man inte mår bra själv och knappt kan ta hand om sig självså kan man må ännu sämre när man vet att man är otillräcklig för sin päls, eller vilket husdjur som helst.

Hoppas du hittar ett bra hem till honom och att du själv börjar må bättre!

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Ceciliaolucifer
0

Jag förstår att det gör ont i hjärtat och jag vet att du har försökt till tusen. Du får inte skuldbelägga dig själv för det här för man kan inte råför att man är sjuk!

Jag hoppas innerligt att snabbt mår bättre och att du finner ett bra hem till Simon!

Många kramar/Cecilia.

Loveferrets
0

Tack så mycket båda 2, jag vill oxå tillägga att jag inte gör detta lättvindigt o jag gör inget än att kämpa varje dag.

Idag kollapsa jag igen o vaknade av att Simon slickade mig i ansiktet och detta får inte hända igen, han ska inte behöva se och genomlida att ens mamma svimmar av i tid och otid.

mandariiin
0

åh! håller tummarna för dej och simon!

Loveferrets
0

#4, Tack !

mandariiin
0

vi får skicka iväg Aura och Simon på internat skola tills vi känenr oss redo för dom igen Tungan ute

Loveferrets
0

#6, Hmhm det hade väl varit något.

mandariiin
0

hihi. Tungan ute

nenne78
0

lycka till

enbartmalin
0

Om du vill ha hjälp tillfälligt eller lite då och då kan han alltid få besöka oss/bo här stundvis så slipper du skiljas från honom helt?

Hälsningar Malin

[chouwa]
0

Hoppas att det löser sig för er!
Kram från oss!

TheWildRose
0

Hoppas du snart mår bättre gumman!
*tröstkramar*

Bayliz
0

synd att vi bor så långt bort annars hade vi kanske kunnat ta honom :(

Jenahbella
0

åh va tråkigt! hoppas du hittar någon som kan ta hand om honom! 
kram på dig!!

Loveferrets
0

#10, Och var är här ? Stundsvis, är det under några veckor/mån ?

Tack alla, ni är för goa.

enbartmalin
0

Jag bor utanför landskrona :) Det är en bit, men ändå inte tok längt.

Hälsningar Malin

Loveferrets
0

#16, Tack men jag tror det blir bäst att omplacera honom.

Loveferrets
0

puff

nenne78
0

testa blocket , eniro

anonsera i  morgontidningen

Loveferrets
0

#19, Tack men jag tror dessvärre att det bara är oseriösa människor där, dessutom har jag ev funnit honom ett hem.

Saga85
0

Så skönt, hoppas det funkar där.

Du får se till att satsa på att må bra gumman. Massa styrkekramar! Kyss

nenne78
0

okej va skönt  för er båda

men  vill kommentera  ang att du tror många är oserriösa  alla är inte det

vi letade där  och  vi anser oss inte oseriösa

vi har i dag Holly är jätte glada  för henne  och inte ett minsta  oseriös

Loveferrets
0

"21, Tack hjärtat.

"22, visst finns de säkert seriösa oxå men tror det är ett fåtal men tack för info annars.

Loveferrets
0

Nu är det bestämt, han flyttar den 28 nov till ett underbart hem och underbara människor.

Jenahbella
0

åh va bra! :) <3

enbartmalin
0

Det var ju bra! Hoppas han kommer trivas! :)

Hälsningar Malin

illernettan
0

Hoppas att Simon kommer att trivas och att du kämpar på. Det är jätteviktigt att du tar hand om dig!

Många peppkramar från Hillbiörns

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Loveferrets
0

Tack allihopa, dock tycker jag fortfarande att Simon e viktigast.

FerretCrow
0

beklagar så mycket =( men ibland är den bästa läsningen den jobbigaste. sköt om dig. kramar i massor

Saga85
0

Så skönt att det löser sig med Simon!

Nu är det DU som är viktigast. Kyss

Loveferrets
0

#29, De har du rätt i, Tack.

#30, Ska bara inse de oxå Tack.

Likeabug
0

Hej!

Har du kvar din lilla vän?