Indianer
Är någon mer än jag intresserad av indianer och deras konst?? Nu menar jag deras smycken och läderarbeten. Hittade denna adress och var tvungen att spara ner den. Så här kommer den för den som vill gå dit och titta. Där är många fina grejer, och jag tyckte inte att dom var så dyra heller.

Der var det mye fint!
Det såg riktigt fint ut. Själv skulle jag vilja ha en drömfångare. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Där var så mycket fint, att jag skulle kunna köpa allt som var där. Älskar allt som har med indianer att göra. Har själv 2 drömfångare, varav en sitter i utställningsburen, och har suttit där nu i 3-4 års tid. Själv har jag beställt en medecinpåse för god lycka och hälsa, har också köpt en T-Shirt och funderar på att köpa ett halssmycke i Turkos.

Ohh, den här tråden har jag missat. Jag älskar indianer och liknande saker.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Väldigt fina halsband och smycken 
Lite tips på vad jag kan önska mig i födelsedags present ^^
Kram Hanna
Hanna

jag har oxå drömfångare hemma o lite annat smått o gått älskar deras kläd stil så jag har rätt så mycket i mocka här hemma som jag använder

Älskar allt med indianer. Har inrett vårt tv-rum i timmer stuk. Bara med indian och western saker. Det är favorit rummet! Fin sida…dags att shoppa!!!

Jag älskar åxå allt m indianer hihi. Bjöd tom in dem på the från en marknad en gång :o)

på den här sidan har jag hittat mycket av det som jag har köpt.