Mitt nya syalster - förbannelsen...
Åh, vilket fantastiskt tyg! 
Tycker den blev ljuvlig! Men om du klagar så ska jag nog inte ens tänka tanken på att testa
Du kan ju trolla med symasknen, jag är inte riktigt så skillad :P
Paulina
Tyget var rena fyndet :) 35 kr för en standard fleece filt. Jag har hur mkt såna ödlor som helst, dom stirrar på mig hela nätterna eftersom dom ligger i sovrummet. hehe..
Den har tagit mig flera timmar att göra, och jag gjorde standard fel hela tiden. Men jag undrar, ser någon vad det är för form på puffen? 
Åh, sweet! Äh, jag tror jag har en kass jyskfilt liggandes så den kanske man kan testa i om man känner sig vågad och lugn ;)
Klart, det är ju ett fjärta! (Phoenix vägrar hjärtan, det är fjärtan :P)
Paulina
Det var riktigt fint cilla. Däremot är det här inget för mig. Sy kan jag men man ska ju ha orken att orka med det hela.
Grymt jobbat och superfint fleecetyg. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Det var ett jättefint hjärta Cecilia, så duktig du är !!
Det var väl inte så illa pinkat, tycker den ser väldigt illermysig ut. Jag själv gruvar mig för mitt syprojekt till våren, som är den dopklänning till mitt kommande barnbarn. Hon ska få denna i dopgåva av sin farmor. Vet inte om min symaskin klarar av att sy den, då den ibland lämnar efter sig skatbon av trådar.
Jag tycker den var jättefin!
Sara

Jattefin!! Och visst syns det att det ar ett hjarta! :D
// Amanda
Tack alla, vad snälla ni är :)
Kul att det syns att det är ett hjärta. Jag kämpade mig blågul.
Varje gång jag ska sy så har jag en bild av hur det hela ska se ut. Men resultatet blir aldrig detsamma och det tar alltid mkt längre tid än jag trott. Hehe..

Tyckte det var ursnyggt…o visst syntes det att det var ett hjärta :o)

Jätte jätte snygg! och illrarna klär såååå bra i sin nya hjärtaccesoar.
gud så sött!!