"deadsleep" illrar!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag undrar, brukar era illrar hamna i deadsleep? :)

Japp
Ja ibland. Jag blir lika rädd varje gång och måste väcka dem för att försäkra mig om att de lever. 
Sara
Eller ja, inte är i koma eller så.. Att de andas kan man ju se.
Sara
#2 haha jag med :D
Jaa, min lilla har gjort det en gång bara.. som jag har märkt.
Jag tog upp henne och blev livrädd. Jag hade sett youtubeklippet innan, men blev ändå skiträdd. Hon kändes verkligen död. Helt lealös. Läskigt =P
Jo händer här också, fast det går inte att bråka lika mycket med Bogey innan han vaknar som de gör i filmen, men ganska mycket kan man göra ändå 
De måste vara ganska trygga för att somna så hårt. Vi har ju fortfarande lilla Birdie här hos oss och hon är inte fullt så trygg med oss ännu så hon vaknar så fort man plockar upp henne.
Haha det där känner man igen :P
Hälsningar Malin
Det händer mest varje dag här med en eller flera av mina illrar. Dom är som sten döda och man kan göra nästa vad som helt och dom vaknar inte
Jag HATAR när dom gör det! Jag blir lika rädd varje gång och första gången Honey gjorde det så …. ÅH jag trodde jag skulle dö…
Nej, jag brukar tack och lov slippa det. Förutom en gång - och jag blev livrädd trots att jag visste om deadsleep.
_No way! Yes way!
Har bara varit med om det ett fåtal gånger med mina. Dexter lyckades med det några gånger. Jag tycker ju att det är så sjuuukt gulligt så tycker det är synd att dom inte gör det mer :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
En dum fråga kanske men Vad e de som gör att dom sover så hårt ? Man bli ju lika skräckslagen var gång.

jag tycker det kan vara lit kul när dom sover så djupt, det är lätt att klippa klorna då :P
fast en grej jag undrar hur funkar det i naturen för dom igentligen? menar skulle någon komma och vilja äta upp dem då så e det ju nästan bara fritt fram.
# 15
Jag tycker också det känns lite farligt. Men jag tror dom bara somnar så om dom känner sig trygga. Sen sover väl dom i gryt också, så jag tror inte det är någon fara. Dom lär sig väl att leva säkert.
En katt ute brukar ju inte sova på samma sätt som en innekatt. De kopplar av på olika vis beroende på situation.
Sajtvärd på Iller.ifokus

Tycker det hände oftare när dom var yngre här hemma. Belsebub sov nästan alltid så när han var valp. Bästa exemplet var när han på utställning somnade med huvudet rakt ner i matskålen och sedan låg kvar där som om han vore död. Numera är det sällsynt och nästan alltid Bels som sover så, dom andra sover mer normalt.
jag har läst om råttor som har legat i deadsleap och skrämt slag på sina ägare, så det har nog å göra med att de är så pass trygga i sitt hem att de känner att de kan sova så hårt som de gör, för i det vilda skulle det vara lika med döden å göra så.
#20-24 så härligt :D hahaha!
# 18 Så är det här oxå. Det är mest när de är unga de sover så. Funny kunde göra det nu även i slutet och det var skitläskigt. Hon hade ju insulinom och befarad lymfom så jag var livrädd att hon gått in i koma eller höll på att dö varje gång.
Sara
#25 Haha ja, det är hennes bästa sida! :P
Hälsningar Malin
Haha, illrarna skulle bara veta hur mycket dess mattar/hussar förnedrar dem när de sover död 
_No way! Yes way!
Jag brukar utnyttja tillfället till kloklippning..då protesterar hon iaf inte..! 
det har min aldrig gjort vad jag märkt… är det konstigt??
#30 individuellt :)
Sajtvärd på Iller.ifokus