Vintervikter!
Jag vägde mina killar idag eftersom jag tyckte mig känna lite vintervikter! 
Hugo född 2005: 1121g
Bernard född 2006: 1306g
Theodore född 2008: 2314g
Blight född 2008: 2081gr
Drutt född 2009: 2360g
Visst har alla gått upp!
Gladast är jag över Hugo & Theos vikter eftersom dom har varit sjuka bägge två. Hugo är uppe i en sund vintervikt, ungefär som tidigare år.
Theopheo har gått upp ca 300gram sedan han var sjuk för någon månad sedan!
Drutten är tung den lilla rackarn!
Vad väger era?
Bogey, född 2008, vägde i somras knappt 1300g och just nu strax under 1550g.
Jag har inte vägt lillan, tyvärr. 2,3 kilo låter mycket =P Han måste vara en riktig bamsebjörn. Haha!
Batteriet i min våg har dött, så jaghar inte vägt mina på några veckor, tror Avi gått ner lite sen hon var kass i magen i flera dagar, men innan vågen lade ner så hade de gått upp i sina vintervikter :)
Aviendha, född 2006, sommarvikt 605g Vintervikt 660g
Phoenix, född 2007, sommarvikt 1140g, Vintervikt 1390g.
Tror dock att Phoenix kan ha gått upp lite till, ska få tummen ur och hitta rätt batterier!
Paulina
Jag har inte vägt Simon än men i somras vägde han omkring 1300g o nu är han rätt tung så han väger nog en hel del hahaha.
Mili väger 760 gramm exakt och är ca 4 månader.
Hälsningar Malin
Ravage väger ca 1920gram och Fiona runt 780gram
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Äsch nu gick dom precis och la sig, kan ju inte jaga upp dom.. ska väga ikväll.
Väger ni dom på en hushållsvåg?

#8 Jag har en våg av typ fiskvåg, en sån där med krok som man hänger upp saker på. Hänger en tygkasse på och så ner med illern. Förut använde jag en hushållsvåg och en skål men det var så svårt att få dom stilla=p
#9 hmm de va kanske en taktik man skulle testa :) ja har ju en sån bagagevåg med krok hmm =)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Jag väger på hushållsvåg med hjälp av en stor plastskål och vetegroddsolja. Men man får se till att nollställa vågen med skålen på :) sen lägger jag dom i skålen och så får dom slicka olja från flaskan. :)
min sommar-naken-alvin har fått vinterpäls och fläskat på sig lite ibland :D ska se när jag kan väga honom för min våg vill inte funka alls :(

Har vägt tre av fem nu
Elliott född 04 väger 960 g
Meja född 07 väger 820 g
Belsebub född 07 väger 1100 g

Melwin 060520 - 1,6 kg
Epona 070414 - 800 g
Denver ??? säger 070213 - 1,5 kg
golf.ifokus.se

Nu är resterande två vägda
Valrhona född 07 väger 1350g
Alinda född 08 väger 1000g
#15 Phoenix hälsar att bara människan skaffar en fungerande våg så ska han allt visa Valle vart skåpet ska stå! :P
Paulina

#16 Valle hälsar att han är vältrimmad, det är 1350 g reeeeena muskler, om Phoenix vill komma med sitt fläsk och tävla så får han det=P
#17 *fnys* Inget fläsk här inte, går på diet och stadig motion, så det är slimmade men väldefinierade muskler. Vänta bara tills du får läsa om dem i "ferret exposed"! :P
Paulina

#18 Fnyyyyyyyyyys Där har man ju redan varit på bild hälsar valrhona och lägger sig på rygg och visar sitt sexpack
#19 Phoenix menar att han är manligast i heela spandinavien ju, trots att Valle ligger och visar upp sina manboobs :P
Paulina

Asch, jag som inte ens har en vag langre.. Och inte ett ore att kopa en for heller.
]ko-= [p bg vbg yu
o90-=======================l;;;;;;;;;;;;;;;l'` 38w
(Lars ville saga nagot ocksa.. nagon far garna forsoka tyda vad
)
// Amanda
# 21
Haha, sådär ser det ut när jag pratar med vännerna på msn också.
Ibland kommer det in ett "AAAaaaeeeqqqqwww))))" Så får man ett
" Heeej Lilly! "
Haha! 
alvin vägde 1.870 nu men går uppåt hela tiden så får se va han stannar på sen :)
vägde lite barn i juniorgänget förra veckan:
Adria född 2008: 800 g
Lava född 2009: 1140g
Cherry född 2009 1140g
Avanti född 2008: 2500 g (1 kg mindre än förra vintern :))
Amor låg och sov, så ingen vikt där.

Mina fläskar fortfarande på sig, typ 30g/vecka…håller viktlista, just nu väger Socker 989g och Lakrits 978g :)) Båda är födda 2007.

Tog o vägde 3 av mina busar idag.
Märkligt nog vägde han som jag trodde skulle väga mest…minst.
Får ta o kontrollväga Didrik en annan dag.
Han blir ju så hiskeligt nervös under promenaden bort till mor min som äger vågen.
Marwin född 2006 2180 g
Chaos född 2008 1983 g
Didrik född 2008 1858 g
Mercedez vägde vi för två veckor sen då vägde hon 850g och nu vägde jag henne igen nu väger hon 900g, Vi vägde henne i juni då vägde hon 800g. Mercedez är född 2008