Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 417 ggr
Zabbio
0

*suck* icke-rumsren..

Sedan katten kom hit har Carnivor varit extrem..inte gått på lådan en enda gång..ändå har jsag kelat och busat extra med honom för att hålla honom på gott humör. Och katten och han verkar gå bra ihop.. :/

Är väl bara tt vänta och ha tålamod.

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

JossanH
0

Skulle tro att han visar lite extra att det faktiskt är hans revir och inte kattens. Var med att sätta honom på lådan så fort han vaknar och ge godis och beröm varje gång han gör det!

Sajtvärd på Iller.ifokus

ferretgirl
0

Jag hade samma problem när jag hade katt. Hade Max kissat och bajjat i toalådorna, så gick ingen iller dit. Så till sist så fick jag lära Max att bara gå på den som stod i hallen, det tog tid och tålamod. Och efter 3-4 månade fick jag honom att gå på bara den genom att hela tiden lägga hans kiss och bajsklumpar i den lådan.

Zabbio
0

#1jo troligtvis..

#2 Katten går inte i hans låda.. :3

JossanH
0

Här hemma går det tydligen ut på att bajsa och kissa så mycket det bara går på varandras lådor. katten kissar och bajsar på illrarnas så fort han kommer åt och illrarna på kattens.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Loveferrets
0

Säger som övriga,

tålamod är bara förnamnet, hoppas du får rätsida på de till sist.

Zabbio
0

nu hr han iaf kissat en gång i lådan..

Zabbio
0

Och idag var det helt rent överallt! Han satt i lådan när jag kom ut i morse, fick en massa beröm och kel när han var klar!