Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 1076 ggr
enbartmalin
2009-11-14 17:06
0

Protest kissa

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Peppar peppar ta i trä så är Mili 99,9% på lådan.

Men idag hade vi ett litet gräl, jag sa nej och rätta henne ett antal gånger när hon tramsar sig med diverse saker hon inte får och efter ett tag tappar matte tålamodet och blir riktigt arg då hon fortsätter terorisera det hon inte får. Efter en utskällning sätter sig matte vid datorn. Mili följer efter och ställer sig under datorbordet, tittar upp på mig, lyfter svansen och kisar!

Man kunde verkligen se protesten och hur medveten hon var med sin handling i hennes ögon när hon gjorde det. Efteråt kutar hon iväg snabbt som fan och kuttrar innan matte hinner koppla vad som hände!

Hälsningar Malin

Loveferrets
2009-11-14 17:31
0

Hahahaha,

jag gör väl det var jag vill o de ska jag nog visa dig.

JossanH
2009-11-14 18:51
0

hahahaha, Go Mili ;P

Sajtvärd på Iller.ifokus

ferretgirl
2009-11-14 19:48
0

Det är nästan som Jazz här hemma. Han har den senast tiden (i ca 2 veckors tid nu) satt sig precis utanför toadörren och kissat och bajsat. Jag torkar upp, och 2 sek senare så har han krystat fram en liten skit och liten kisspöl på samma ställe. Bajsen är max 2 cm lång och kisspölen är ungfär lika stor i diameter. Vet inte vad det är han prottersterar mot, men dått är det. Och det är bara han som gör så, den enda gången dom andra gör på golvet, är om jag har varit lat och inte rensat deras lådor på några timmar. Rensar dom ca 2-3 gånger/dag då jag har 3 av illrarna som inte går på lådan om där är bajsat mer än en gång i dom. Speciellt Kahn går inte på toan om det är lagt mer än en bajskorv där, då sätter han sig utanför.

sarae
2009-11-14 20:59
0

#3 i jazz fall låter det snarare som revir markering skullle jag säga.

Gilla
2009-11-14 21:35
0

Dookie gör likadant
När man för sjuttielfte gången lyft ner henne från husses tangentbord, hindrat henne från att smita med in i köket/toaletten o dylikt…då blir hon sur.
O…sätter sig mitt på hallgolvet, utanför toadörren, köksdörren.
O där ser man att "det där kan du ha matte…så tycker jag om dig! ;o)
O det är bara då hon gör sånt trams.