Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 600 ggr
sofie
0

Bilder på töserna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gjorde ett försök till att ta lite nya kort på flickorna. Men det va mest bus och Tara vägra vara med på kort. Men lite bilder blev det iallafall.

En bild på Bianca innan hon skruda om till vinter fluff. Hon visar hur akrobatisk hon är.

sofie
0

Betty som tycker syster är perfekt huvudkudde.

sofie
0

Bianca

sofie
0

Bianca igen

sofie
0

Systrarna som busar

sofie
0

Systrarna igen

sofie
0

Bianca som inte riktigt vet hur hon ska posa för att se smal ut.

sofie
0

Betty boop

sarae
0

Underbara bilder på töserna! Du lyckas alltid få så fantastiskt livfulla bilder!

sofie
0

Betty som försöker sig på en grimage.

sofie
0

Betty när hon är som sötast

Snutts
0

Underbart fina bilder du har! :) önskar ja kunde ta sådana..får bara införskaffa mig en bra kamera och "slowmotion-iller" först haha! :)

sofie
0

Ett till på henne

Sara
0

Systrarna söt!

Sara

sofie
0

Lite bilder på Tara från i sommras.

sofie
0

Ett till

sofie
0

Och ännu ett på sötisen

sofie
0

Hittade denna på Bianca också

sarae
0

helt otroligt vad töserna har förändrats sedan jag träffade dem första gången! älsklingsflickorna som jag ALDRIG kommer se skillnad på :s

sofie
0

#8 och #18 Tackar :) Men att du lyckas fota så fina bilder på ditt gäng som är högt och lågt är imponerande :) Ja dom där töserna byter skepnad hela tiden känns det som. Ibland ser jag inte skillnad på dom heller nu när dom skrudar om, då får man nästan klämma på dom lite, så vet man vem som är vem ;)

#11 Tackar :)

#13 Ja systrarna sötnöt som är små terrorister :)

fiffiluren
0

verkligen supergulliga :) va besvärligt med två som är nästan likadana :) men lever man med dom så ser man ju skillnaden :)

sarae
0

#19 hahaha skönt att höra att det inte bara är jag :P men de få gånger du lärt mig se skillnad på dem, har de ändrat sig till nästa gång man ser dem… erkänner mig själv helt besegrad av systrarna bus :P

Loveferrets
0

men så bedårande vackra o jättefina kort, skulle förstoras upp o ha i ramar. (om du inte redan gjort de förståss hehe)

Hayley
0

#15 åååh mormors lilla isprinsessa! måste ses snart så lillmormor får pussa o försöka övertala sofie att du ska flytta hem till lillmormor igen ;) jag vet att du viiil ;);)

Ceciliaolucifer
0

Så söta dom är flickorna!!

Brorsan bernard hälsar till syster och lillasyster Skrattande

Bifogar en dagsfärsk bild på Bernz!

[HannahoHenrik]
0

Så söta flickorna är Sofie. Jag kan inte heller se skillnad på betty o bianca, men de är bedårande vackra

JossanH
0

Så söta! Systrarna går att se skillnad på wooohoo :)

Skit säger hej!

Sajtvärd på Iller.ifokus

sofie
0

#20 Nja inte när dom byter till vinterskrud, i vissa vinklar är det omöjligt att se skillnad. Men nu är Bianca fluffigare är Betty.

#21 Wiie nu är dom nöjda, alltid kul att veta att dom kan göra bus och så får syster skäll istället ;)

#22 Ja här hemma är väggarna fulla av bilder, så skulle jag byta varje gång jag tog nya kort skulle det blir dyrt.

#23 Hihihi ja en liten isprinsessa är hon ännu, snart hoppas jag hon förvandlas till en liten isbjörn :) Men jag släpper henne inte ifrån mig för allt i världen ;) Men självklart ska lillmormor få lite gos och pussar, så låna henne får du göra ;)

#24 Systrarna hälsar tillbaka till brorsan :) Han är mer lik Betty än Bianca.

#25 Nu blir dom malliga här hemma också :) Och dom fortsätter tjata om att åka och hälsa på snart :)

#26 Systrarna hälsar till denna bror med :) Han är mer lik Bianca.

Hayley
0

#27 muttermutter, hävdar fortfarande att det borde funnits en klausul i kontraktet som stod att jag kunde ta tillbaka henne när jag ville ;) men riktigt fin är hon! Den enda albinon hos oss som alltid känns som om hon blivit torktummlad och dessutom håller sig kritvit =)

sofie
0

#28 Haha det är jag glad för att ni missa att ha med det i kontraktet ;) Hahaha nu kom du ju på mig, jag brukar torktummla henne en gång i månaden. Är nog dax för det igen för hon är lite sträv nu :p Det vita mjuka fluffet är så underbart :)

Hayley
0

#29 haha det kan jag tänka mig! så fin o söt som hon är! =)hoho jag visste väl att du gjorde något sådant ;);)