Juniorer UTAN studs
Hittade 2 billiga små bygglampor idag, som jag fick för mig att testa att fota med, istället för den stora hemska jag hade i sommar. Visst är de smidigare, men jag hade helt klart glömt vilket helkroppsgöra det är att fota mina monster…. 3 timmar senare är 4 fotade… jag är genomsvett och vänsterarmen helt avdomnad.. suck. Så bra som jag hade hoppats blev det inte heller, fortfarande fel ljus å skuggor.. men men… här är vad som blev kvar efter att jag kastat alla suddiga tassar, svansar och öron :)
Övervägde allvarligt att använda silvertapen på barnen istället för på bollarna, om jag bara kommit på nått diskret sätt att fästa det :S
Adria
mega fluffsvans.. tror det var hotet om silvertapen som gjorde det
en vitaminpaste indränkt adria… eller är det linsen som är kladdig? :s
Lava fis… återigen.. vem är det mest vitaminpasta på? mig eller damen ifråga?

Adrias min där i #3 påminner en del om Dweias utschasade påskmin=p

#8 HAHAha garvar så tårarna sprutar vilken bild!!! kan inte dina mamma fixa normala tandpetare åt dig eller är köttbitarna så stora att dom inte funkar?? ;)
Härliga bilder! 
#15 hehe precis… skönt att nån fattade ;) Det är helt klart synd om mina barn
Amor ser ut som blackself, fortfarande.. hehe..
#18 yup :P våga vägra mask helt klart,,, men vem vet lava had eingen antydan till mask för ett par veckor sedan och amor fäller som en tok ;)
Nej, jag tycker inte amor ser ut som blackself, hans vita områden ser ju faktiskt vita ut. Mask eller inte- öronen är vita!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Alltså.. Kvalitén på korten kanske blev bra, men något vaj måste du fått med vinklarna. Ledsen att säga det, men sådär ser de inte ut irl, de är snyggare faktiskt. Stackars mor ser ju efterbliven ut :P
Paulina
#20 Yes they are ;) Han är bara inte sugen på att få mask ännu :)
#21 haha jag håller helt med! Höll på att bli knpäp när jag försökte mig på detta utan skräckelassistent! var äääär duuuuu??
Jätte fina bilder :) Så knepet är silvertejp? Här ska ju alla bollar och saker springas iväg med direkt.
#23 hehe yup… fast jag hade ett helt boll hav… cherry gick lös på pyntet direkt., och börjad slöpa dem runt rummet.. samtidigt som hon JUCKADE mot dem… jag svär, hon är hälften karl!
#24 Hahaha vad har du för barn igentligen? Hon kanske anser sig född i fel kropp ;) Men snygg är hon iallafall.
#25 helt klart ;s glömmer jag ställa undan damsugaren så grenslar hon slangen och juckar… blir knäpp…snuskfia!
#26 Hahaha jag som trodde Betty hade lite problem eftersom hon alltid ska hålla på att gå på den där stackars damsugar slangen. Men ska väl vara glad att hon inte juckar med den.