Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 208 ggr
sarae
0

OT håll tummarna!

Kan inte ni alla vara snälla å hålla tummarna för mig? eftersom jag kanske, kanske kanske ska få en praktik plats hos en veterinär!!! ok, jag kommer nog inte få betalt, å det blir nog inte så länge, dessutom innebär det att jag måste bosätta mig själv ute på landet, alltså en ö ute i tjotta hejti, med 150 invånare på vinterhalvåret. Men ändå! så snälla håll en tumme!

Robinsnel
0

givetvis, illertummar hålls också..

[tiiia]
0

klart att vi håller ett par tummar för dig :)

ang3lica
0

Vi håller tummarna för fullt!!

Faxlin
0

Här håller jag tummarna för fullt gumman Det förstår du väl :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0
ViktorMarina
0

Vi håller tummarna för dig :)

Cakado
0

Det låter jätte roligt! Hoppas att du får praktikplatsen.

Smeagol
0

Självklart håller jag och min lilla plutt smeagol tummar och tassar för dig!!=)

klarsferrets
0

självklart håller vi i viskafors både tummar o tassar för att du ska få en praktik jobb hos vetrinären även om det nu är på en liten liten ö men fördelen med det du kan ju inte komma bort liksom

sarae
0

hihi….fast veterinären ligger inte på ön, utan i dingle, nära munkedal ;) så bort kan jag visst komma på vägen dit ;)

klarsferrets
0

mmm men då får vi hoppas att du får åka med vetrinären eller om du kan hålla dig bakom dennes bil för annars kan du ju komma bort liksom hihi

sarae
0

ja risken e stor….får väl snittsla en bana med rosa band ;)

sofie
0

Vad kul Sara :) Här hemma håller vi tummarna och alla iller tassar :)

NinaS
0

Heja Sara! Vi håller tummarna för dig! Jag praktiserar faktiskt på en djurklinik just nu, inne på andra veckan. Tyvärr ligger inte kliniken jättenära och tågen går inte jätteofta, så det blir långa dagar. Går hemifrån 05.45 och är hemma ibland redan 18.30, men oftast 20.30… Lite trött blir man och inga pengar får jag, men lite får man ju offra! Vill ju läsa djursjukvårdarutbildningen på SLU, och det behövs ju praktik innan. Vad har du för planer? Kramar från Nina, Persika, Aprikos och Hallon

sarae
0

#14 va kul att du har praktik på en djurklinik! Ja, det är väl mest erfarenheten man e ute efter. Själv läser jag faktiskt till ekonom, men jag har planer på att läsa till veterinär när jag är klar. Vill ha praktik mest för att se om det verkligen är något som passar mig, samt kolla hur min allergi är egentligen…

NinaS
0

#15 Hållar tummarna att det går bra med allergin. Det behövs fler duktiga illerveterinärer ju! :o)

holtz
0

ärligt talat sara. tror du skulle funka fint som en vet. iaf när det gäller värna om djur och din redan kunskap..fin svenska men ah du fattar ;)

[jenkass]
0

Oj guuud va roligt å spännande :) Lycka till !!!

klarsferrets
0

#17 vist vetrinär skulle hon passa perfekt till.

Det är bara ett problem det där med höger o vänster vist hon har en fin rosa ratt muff men jag är rädd att vi får åka till pajala o hämta henne där hon hitar ju inte ens hem utan kommer till älvsborgsbron ju.

Nä nu ska jag va snäll det vore värkligen kanon om du fick pröva på ett tag för att dels känna och se vad dom gör  .

Så vi får alla hålla tumen så hon får följa med tycker jag

Madde
0

håller tummarna sara. =)))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

cat-malou
0

Vi håller också tummarna för dig!

elinn
0

Här håller vi självklart alla tummar och tassar vi kan för att du ska få din praktikplats Sara =)

Alley-Pang
0

Spännande hörru ^^

[QueenTizzan]
0

Håller alla tummar jag har.
Gud va skoj.

Flisa
0

oh! håller tummarna, lucifer.. sover.. men jag är säker på att han säkert gör det när han vaknat Skrattande hm, min syster har bestämt sig för att bli vetrinär hon med ;)