Illerkompis
Ja funderar på att ge bort en iller till min tjej/sambo i 20 årspresent, då hon fullkomligt älskar min, och hela tiden säger att hon också vill ha en. Då till min fråga.. Gucci som jag har är en flicka. Ska jag skaffa en pojk till, eller en flicka till? va tror ni funkar bäst tillsammans? Klurigt värre…

Oftast spelar det inte så stor roll vilket kön det är. Det handlar mer om hur bestämmande din flicka är, eller den flicka/pojke som du skaffar åt din flickvän är.
Men jag vill samtidigt höja ett varnande finger. Tänk på att du måste vara säker på att din flickvän verkligen vill ha iller. Det är en sak att säga att "jag vill ha en" till att sedan sitta med det totala ansvaret för en iller.
Det var nämligen inte länge sedan det var en iller ute för omplacering. Det var en kvinna som hade fått en iller i 40-årspresent av hennes "roliga" kompisar. Hon själv ville absolut inte ha en iller och bad omgående om hjälp att bli av med den.
Jag tror inte att det spelar särskillt stor roll om ni väljer en hane eller en hona. Det handlar ju mer om personkemi än om kön när det gäller ihopsättningar.
Fast det där med att ge bort en iller i present vet jag inte riktigt vad jag ska säga om faktiskt. Det är ju upp till dig så klart. Bor ni tillsammans förresten? för isf så blir det ju en annan femma än om hon bor själv och ska få iller i present.

Mja, han skrev ju sambo.. så jag antar att dom bor tillsammans! Sen i annat fall så antar jag att du tar hand om den nya också ifall ni skulle separera eller nått och hon inte vill ha han/hon?

Han sade sambo ;)
golf.ifokus.se

fy faann vad gulligt=) Jag skulle dö av lycka om jag fick en iller i pressent!! lyllos henne. du får gäran ge mig en i pressent när jag fyller oxså. 

Jag skulle bli jätte glad om jag var henne! Men fråga henne lite fint först om hon verkligen kan ta imot en iller
Hellu.. Märkte att några hakade upp sig lite på ordet present =) Men ni kan pusta ut. Jag har pratat med henne, min SAMBO =) å hon vill jättegärna ha en alldeles egen iller, som hon kan få ha yttersta ansvaret för. Hon tycker de är lite tråkigt att gucci BARA ÄR MIN =)
Så de är ingen fara mina damer och herrar..
Tack för era åsikter hur som helst. Illrar är rätt kluriga att få tag i här i blekinge, så de blir att vi får åka iväg någonstans tillsammans å välja ut en, så överraskning blir de ju inte direkt..
Men än iller är bättre än en överraskning =)

#7 det var i just blekinge jag fick tag i min iller :D
golf.ifokus.se

Vad roligt^^

Faaan vad avis jag är….finns det fler killar som du? Hihi
#7 skulle väl få hjärtstillestånd om min pojkvän skulle ge mig en iller i födelsedagspresent! Lucky her!!
Sajtvärd på Iller.ifokus
ja..finns det ingen som kan börja med att ge mig en pojkvän i födesledags present? Gärna en som gillar illrar, å vill ge mig en i present nån gång ;)

OT. här, jag har faktiskt fått två illrar av min sambo och dessutom sammanlagt tre hundar. Ja och så två hästar. Så det finns snälla sambos ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Sarae: En vacker dag så kommer Stitch hemsläpandes med en pojkvän i födelsedagspresent till dig.

Jag vill också ha en pojkvän, men illrar klarar jag mig utan.

Men som svar på din fråga Jonas så spelar det nog inte så stor roll vilket kön. Jag hade 2 tjejer från början och nu har det flyttat in en kille. Så man kan nog mixa lite som man vill. Men jag lovar dig att har du en gång skaffat en kille så vill du nog ha han själv. Dom är ju helt underbara och STOOORA.

# inte alla :) Min är en liten skit o nu har min hona börjat växa om, hon däremot är en stor skit :D
Vill oxå ha pojkvän men klara mig inte utan illrar. Blev jag tvungen att välja så skulle jag nog hellre välja illrarna. 
Sara