Chippen har lämnat oss...
Nu sover min älskade lilla plutt ? för alltid. han lämnade oss tidigt imorse vid 04:30. hostan visade sig vara lunginflamation och han fick mediciner men under natten blev han sämre och vi åkte akut in till SUA där dom röntgade och gjorde ett ultraljud. dom tog blodprover och tester men inget visade vad som va fel och dom avvaktade och la honom i en syrgasbur. efter några timmar skulle dom ta nya blodprover men då va de redan försent. dom förklarade att dödsorsaken inte va lunginflamationen så nu återstår bara obduktion. han kommer vara klar för obduktionen på måndag och sen vet dom inte hur lång tid de kommer ta innan vi får svar på vad som vart fel och innan vi får hämta hans urna för att begrava honom.
_Orkar inte skriva mer tyvärr..
_
Jag kommer sakna dig mitt lilla stök, min pälskorv, min pälsål min älskade chippen. att något så litet kan bringa så mycke glädje och så mycke sorg. älskar dig lilltussen. du är i mitt hjärta för alltid ? ? ? matte älskar dig.
Tack alla Ifokusfolk. ni har varit guld!
beklagar!
stor kram

Beklagar verkligen :(
// Amanda
Beklagar så! 
Sara

Beklagar verkligen, jag gruvar mig till någon av mina hjärtan kilar vidare..=´(
beklagar verkligen sorgen :(

Beklagar verkligen!

Beklagar så din sorg.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Beklagar sorgen:( *Tröstkramar*
Ånej! Beklagar verkligen!
Paulina
Beklagar o skänker dig tusen kamar, lider med dig.
Jag beklagar sorgen och jag och många andra vet hur tungt det är
Jag tror att det kommer att bli "lättare" för er att kunna sörja sen när ni har fått reda på orsaken till hans död, och att det kommer en liten lättnad när ni får tillbaka honom.
kram /C.
Beklagar sorgen, det är aldrig lätt att mista den iller man så mycket tycker om. 
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Tack allihop. ni är guld och har varit guld hela vägen.
Jag hoppas att jag finner er här igen i framtiden för än har jag inte gett upp på illrar även om de nog kommer dröja innan de kommer en ny i huset.
Guldstjärta till iller.ifokus
kramar /sandra&niklas
Ps! faxlin: jag har ju glasskålarna kvar här sen träffen hos oss.. om ni har en träff i uppsala eller så kan du skicka ett sms till mig så kommer jag förbi eller möter upp er/dig med dom. tack.

#13: Japp jag fixar det. Om inte annat blir det väl någonträff i sommar i parken i Uppsala :-) det var otroligt trevligt sisst.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Usch! =(( Hade ju äran att få träffa Chippen på husdjursmässan, han var en söt lurv…jättetråkigt med sjukdom och bortgång. Ta hand om dig! Kram!

Beklagar sorgen 
Det var en vacker nos som lämnade denna värld…
Det gör ont…

Beklagar sorgen :o(
Beklagar sorgen över lilla Chippen :(
Sajtvärd på Iller.ifokus

Baklagar sorgen