Iller iFokus

Iller

Etiketterillern-i-mediaillern-i-litteratur
Läst 290 ggr
Ferret.YinniZ
0

Iller.Ifokus Bok?=)

Hejsan Alla!

Surfade runt lite på nätet och kom över den här länken
http://icakuriren.gordinegenbok.se/index.jsp?partnercode=icak#

Tänkte att det kanske vore något att göra en "Iller.ifokus" fakta bok där det står allt om illrar och det som vi brukar diskutera här inne m.m? Var ju ett rimligt pris ox´å=)
ja, jag vet inte! annars kanske någon annan har nytta av den där länken=)

kramar

[tiiia]
0

Vi har faktiskt disskuterat det tidigare här på forumet i en annan tråd. Det var ganska så många som var positiva till att göra en bok då har jag för mig :) så jag hoppas att ngn har lust att köra vidare på det här. För det behövs verkligen fler illerböcker på Svenska :)

UlrikaG
0

sedär, den diskussionen har jag helt missat :)

håller faktiskt på med en, naggar i utkanterna just nu dock, men har massvis med info redan, någon som har ett tips på vad ni vill se i den?

maila gärna mig då :)

eleonore_ulrika@hotmail.com

Ferret.YinniZ
0

#1 åh! jaha!:D ja, är det jag känner ox´å! för oss som är dåliga på engelska;)
ja! det hoppas jag med:D

Ferret.YinniZ
0

#2 åh! vad bra!:D kan tänka mig att det inte är brist på infromation:) vad har du fått med då?=)

UlrikaG
0

som sagt ligger den bara i startgroparna än, så jag håller fortfarande på att samla in information, men jag kommer ta upp kost, näring osv

veterinärer, vad man skall tänka på, vad man kan göra själv, vad vet helst skall utföra, olika sjukdomar, leksaker, promenader, burar, utställningar, föreningar…..

allt som man behöver veta som nybliven illerägare samt förhoppningsvis kommer det även bli en bok där redan illervana kan hitta info eller tips.

desstom kommer det finnas myket bilder :)

Faxlin
0

#2: Då är vi flera som håller på då:-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

UlrikaG
0

ah, sedär :)

bara så du vet så kommer jag kontakta dig lite längre fram :)

Faxlin
0

#7: Du är så välkommen sååå. ;-)
Fast nu blev jag ju nyfiken. Hmm, jag måste vara världens nyfiknaste människa. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Esko
0

Om det blir nån bok nångång ställer jag gärna upp med formgiving och layout, samt kolla upp priser för tryckning och så där.

Jag är utbildad inom den här branchen så hoppas att jag kan hjälpa till på nåt sätt i framtiden.

För en bok eller nåt vill vi ha!

UlrikaG
0

#9, det låter ju jättebra :)

jag har funderat lite på hur det där skall gå till nämligen :)

just tryckningen då, hur boken skall se ut och hur den skall läggas upp har jag redan klart för mig :)

maila gärna mig om du har några tips på vart man skall vända sig och hur man skall gå tillväga, det skulle jag vara tacksam för :)