Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 1632 ggr
Sofieen
0

Påverkas av vädret?

Jag har alltid vart en sån som påverkas av vädret. Speciellt på hösten. När det blir mörkt och kallt ute blir jag jättetrött. Nu funderar jag på om det är likadant med lilltösen..

När Lilly kom till oss var det full fart hela dagarna kändes det som. Nu för tiden tycker jag hon är så trött. Är det regn och rusk ligger hon bara och sover. Min hund som bor hos mina föräldrar numera påverkas mycket av det hon också.

Är det likadant mer era småttingar?
Påverkas dom av vädret?

nenne78
0

ja Holly sover mycket  men trode det berode på hon va ny här

Bogey
0

Jo illrar sover mer på hösten/vinter. Hur mycket mer är dock högst individuellt.

Sen blir det en liten aning lugnare med åldern också

[Eleya]
0

Det har jag märkt på Tibia osså..visst hon har sina stunder då hon verkar vara mer som en galen bitande studsboll, men de vara inte lika länge och hon myser mer med oss och sover i närheten av mig. Men aptit och allt annat är som vanligt.

Sofieen
0

Pjuh, vad skönt att veta. Jag känner knappt igen henne. Men då vet jag att det är normalt. Det är ganska skönt ändå att hon är lite lugnare Tungan ute

Loveferrets
0

Simon sover oxå mycket nu så visst tror jag att dom oxå blir påverkade av vädret.

Ceciliaolucifer
0

På vintern och mot mörkare tider så sover illrar längre och nästan djupare. Dom äter även mer och lägger på sig ett extra lager runt magen. Och får en helt underbar päls :)

Sofieen
0

# 6

Aha, jag förstår =) Det borde jag förstått i och för sig.
Pälsen har blivit  helt underbar. Hon är så mjuk och fluffig. Och hon sover säkert.. 16 timmar per dygn nu. Det är mycket för att vara Lilly =) Dock vaknar hon klockan sex och är vrålpigg. Kul en lördagsmorgon =P Haha

nenne78
0

jo så gör holly med morgonpigg

[Eleya]
0

Naw..Tibia vaknar alltid och protesterar mot ensamheten nästan exakt vid tio på morgonen.