Nere :o(
Suck, ibland är man bara nere. Ikväll känns det så för mig och jag vet inte varför jag delar med mig om det, inget kul att läsa om ju. Känns som om jag måste bara. Det beror nog inte på något särskilt…men en blandning av tråkiga svar och inlägg på forum blandat med min dåliga ekonomi och krossade drömmar kan väl va en stor del av det. Undrar vad man kan göra för att bli lite gladare. Några tips?
hmm…möblera om ;) Ta hand om dig själv…lite mini spa…tillverka något till tindra….göra en klippbok kanske?

Ta och sätt på någon musik som gör dig glad. Pussa lite på Tindra, och kanske lägga dig i ett bad med musiken igång och en bra bok.
Bara pyssla om dig själv.
Klart du ska skriva av dig när du är nere. Vi finns här då med.
Kram på dig
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Böööl, jag har inget badkar längre! Fanken vad jag saknar det huhu :( Annars vore det skönt ju. Hm…tillverka något. Ska fundera och kika bland tygerna kanske :S

Hmm, dumt förslag av mig då. Inte meningen.
Men en god bok, bra musik och ett soffhörn då? Kan det funka?
annars tillvekar du en liten mysig sovpåse eller tunnel åt Tindra ;-)
Eller så stannar du här så jag får reta gallfebern på dig ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Har de inte en liten damm på 4H-gården i Akalla, bara ta ett dopp i den ;o)

När jag är nere ringer jag mina vänner. Som tur är så har jag vissa vänner som står ut med mina utbrott, hysterisk ledsamhet och tjurighet. Jag hoppas verkligen att dessa vet hur mycket de betyder för mig.
Har du inte en vän som du går lååångt tillbaka med. Som du gjort tokigheter med? Gamla fotoalbum kan vara skojiga att titta i. Popcorn och en mysig filt är ett måste. Då får du snart också Tindra i popcornsskålen.

Det känns bättre idag! Tack för allas stöd det känns skönt när folk bryr sig :) Jag tog faktiskt och laddade över mina djur-bilder till datorn. Det gjorde mig lite gladare hihi